ירחון איגוד התכשיטנים מרץ 2021

חברים יקרים האביב הגיע ואיתו חזרה לשגרה מבורכת עם הרבה תקווה בלב לצמיחה והצלחה. נקווה שהמשק יתחזק ונמכור המון תכשיטים. ברכה והצלחה. תכשיטני יוקרה – תערוכת Jewellery Arabia בבחריין יכולה להיות ההזדמנות שלכם ב- 23-27 בנובמבר תתקיים תערוכת תכשיטי היוקרה המארחת קניינים ולקוחות פרטיים מהמפרץ, שייח’ים, נסיכים, עשירים ואנשי עסקים. התערוכה מבוקשת מאד ומופיעים בה מיטב מותגי התכשיטים והשעונים מהעולם. בפעם הראשונה נפתחת התערוכה באופן רשמי לישראלים והסקרנות צפויה להיות בהתאם. לפרטים נא לפנות לנציג…

ירחון איגוד התכשיטנים פברואר 2021

חברים יקרים ענף התכשיטים ממשיך להתאים עצמו למציאות הקורונה שלא ממהרת לצאת מחיינו, נתוני חברות האשראי מאשרות שגם עסקי התכשיטים משקיעים בפיתוח המכירות אונליין, באתרים, בפרסום, בפייסבוק ובעיקר באינסטגרם. הרשת הוירטואלית הופכת למרכז המציאות העסקית אנחנו צריכים להיות שם. עסקה מרחוק שממנה חשש הצרכן הישראלי הפכה כבר לקנייה שגרתית, ועוד קצת פתרונות שילוח זמינים וזולים יותר והרי לכם צרכן שלא יזוז מכסאו. לשם זה רץ ועוד יותר מכך. מרכז מידע כלכלי לענף התכשיטים באיגוד משבר…

ירחון איגוד התכשיטנים ינואר 2021

חברים יקרים סיימנו את אחת השנים המורכבות שידענו, אתגר לא פשוט שחידד לנו עד כמה המציאות עולה על כל דמיון. אני שמח שחלקכם הגדול צלח את השנה ועל כך שאפו גדול. שוב תוכח שיוזמה ודחיפה קדימה משנים סדרי עולם. האיגוד בשנת 2021 עומד לספק לכם שירותים חדשים שיועילו לעסק באופן ישיר. כמסקנה מהשנה האחרונה האיגוד יגבה דמי חבר עד לחודש מרץ. לצערי לא מעט חברים בחרו שלא לשלם ב-2020 ולא תמיד בשל המצב הכלכלי, מה…

ירחון איגוד התכשיטנים דצמבר 2020

חברים יקרים זהו…נגמרה השנה בשתי מילים: על הפנים. מה לא עברנו ? העיקר שמתחילים לראות אופק והחיסונים יעשו בע”ה את שלהם ומהר. ולכן, אנחנו צריכים להיערך ליום המחר, בלי זמן פציעות המשבר המתמשך יותיר מספר שינויים שכנראה לא ישובו אחורה. הראשון שבחבורה המכירות ברשת שהתחזקו בצורה משמעותית. הקורונה נתנה דחיפה חזקה לאופציה הדיגיטלית, הצרכן למד לקנות תכשיטים, גם יקרים, מבלי לענוד לפני ולמדוד. כאחד שרואה אתכם מהצד אני יכול להגיד חד משמעית שעסק שניצח את…

ירחון איגוד התכשיטנים נובמבר 2020

חברים יקרים אין ספק שהשנה הזו תזכר תמיד כשנה ההזויה שבה המציאות עולה על כל דמיון, חוסר האונים של הממשל והמערכת הרפואית מלמדים אותנו שוב שאנחנו צריכים ליזום ולדאוג לעצמנו. המשבר הענק הזה מלמד עוד שהחיים ממשיכים ואיתם הצריכה גם של תכשיטים, ובעיקר למדנו שהטכנולוגיות מופיעות בעולם לא במקרה. כניסת אנשי עסקים מחו”ל לישראל בתקופה הקורונה אם אתם מארחים תושב חוץ לעסקים, משרד הכלכלה יצר עמוד מקוון לבקשת שהייה לתקופת הקורונה, זה אמור להיות פשוט….

ירחון איגוד התכשיטנים אוקטובר 2020

חברים יקרים התקופה באמת קשה, הציבור מבולבל והחנויות סגורות. היצואנים שקצת נשמו לרווחה רואים בדאגה את אירופה נסגרת שוב. יחד עם זאת רוב חברי האיגוד מדווחים על שרידות תקינה ופעילות לא רעה יחסית למצב ההזוי. פגישת וידאו עם משרד הכלכלה – פתיחת חנויות ב-22 לחודש מנכ”ל מגנוליה תומר רייזברג ואנכי השתתפנו במפגש עסקים עם משרד הכלכלה שאמור לייצג אותנו בעלי העסקים. במפגש הציגו בעלי העסקים את הקשיים והמליצו כיצד לפתוח את העסקים במהרה ובבטחון בריאותי…

ירחון איגוד התכשיטנים ספטמבר 2020

חברים יקרים הקורונה לא ממהרת לעבור, הסגר הנוכחי שוב צר עלינו ושוב עולה החובה להיות עם אתר מכירות יעיל ונגיש. בחודשים האחרונים ראינו עליה יפה בפעילות והחלו ב”ה נתוני מכירות מעודדים. כולנו כבר מבינים ש”אם אין אני לי…” וזה הזמן לצאת מהקבעון או הדכאון ולחשוב מה לשפר ומה עוד לא ניסינו. יש הרבה מה לעשות בכל עסק, אני רואה את זה כל יום בעסקי התכשיטים. רק צריך להיות מכוונים, להתמקצע בתחום התכשיטים שבחרתם, ללמוד את…

ירחון איגוד התכשיטנים אוגוסט 2020

חברים יקרים השגרה הקורונאית מאלצת אותנו לחשוב מחוץ לקופסא, האינטרנט שינה עוד יותר את הרגלי הצריכה ולא רק, גם איתור שירותים וספקים הפך לנגיש בלחיצת מקש ולנו נותר רק ליזום. הנוכחות העסקית בתחרות הגואה גם כן שינתה את כללי המשחק, אם בעבר נשען העסק על שיטת אבותינו “מפה לאוזן” הרי שהיום הפה והאוזן בטלפון או במחשב. ברור שלקוחות מרוצים ימשיכו לקנות אך הנאמנות התמימה נעלמה עם הקלות באיתור חלופה בלחיצה. חברי איגוד רבים פונים אליי…

ירחון איגוד התכשיטנים יולי 2020

חברים יקרים הזמן טס בעיקר בתקופת הקורונה, ואנחנו כבר ביולי. אני שמח להודיע שחברי האיגוד ניצלו את הטבת יעוץ הדיגיטל, הרבה התקשרו וחלקם הזמינו שירותי דיגיטל שונים. כבר הבנו שזה חובה ואין יותר מה לחכות. חשוב שתדעו לתקצב את תקציב הפרסום של העסק שהשתנה לחלוטין. הרבה בלבול עדין קיים בקרב בעלי העסקים היכן לפרסם, אם בכלל כדאי להשקיע אלפי שקלים אם אין תוצאות מיידיות. אז נתחיל בכלל שמי ששוחה בבריכת הדיגיטל מבין, פרסום זו השקעה…

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support