מה צפוי להיות הלהיט של עונת חג המולד וראש השנה האזרחית ? דה בירס Forevermark ורשתות החנויות של Signet משלבים מאמצים לקמפיין פרסומי עתיר משאבים לטבעת שני יהלומים . Signet היא רשת החנויות הגדולה בעולם בעלת המותגים Kay, Zales, Jared בארה”ב, קנדה, ואנגליה. קונספט התכשיט הוא טבעת שתי אבנים בגודל ואיכות זהים המסמלים אהבה וחברות. החידוש הוא יותר בקונספט פחות בעיצוב. הגברים, שהם הקונים העיקריים מצפים לדבר מה פשוט ומובן: “את חברתי הטובה ואהבתי האמיתית…” כך עולה מסקרים שנערכו בקרב מדגם צרכנים בארה”ב.
top of page
bottom of page
コメント