top of page

תכשיטי יהלום

  • Gad Gertel
  • 24 באוק׳ 2015
  • זמן קריאה 1 דקות

מה צפוי להיות הלהיט של עונת חג המולד וראש השנה האזרחית ? דה בירס Forevermark ורשתות החנויות של Signet משלבים מאמצים לקמפיין פרסומי עתיר משאבים לטבעת שני יהלומים . Signet היא רשת החנויות הגדולה בעולם בעלת המותגים Kay, Zales, Jared בארה”ב, קנדה, ואנגליה. קונספט התכשיט הוא טבעת שתי אבנים בגודל ואיכות זהים המסמלים אהבה וחברות. החידוש הוא יותר בקונספט פחות בעיצוב. הגברים, שהם הקונים העיקריים מצפים לדבר מה פשוט ומובן: “את חברתי הטובה ואהבתי האמיתית…” כך עולה מסקרים שנערכו בקרב מדגם צרכנים בארה”ב.

 
 
 

Comments


jewels-sparkle-golden-wedding-rings-lying-leather.jpg

צור קשר    Contact 

פנייתך התקבלה בהצלחה. תודה על זמנך!

054-679-7777

  • Facebook

© 2025 כל הזכויות שמורות לאיגוד התכשיטנים בישראל

bottom of page