top of page

ירחון איגוד התכשיטנים דצמבר 2022

חברים יקרים


שנת עסקים מוצלחת לכולם!

זהו...הסתיימה עוד שנה, מאתגרת ומוצלחת יחסית לטלטלות שעברנו, עדין יש רעשי רקע, אי וודאות כלכלית, חשש ממיתון עולמי, קורונה ועוד אבל...השנה היתה טובה.


במקביל לאינפלציה הגואה יש עליה בהיקף היצוא, היבוא והמכירות בשוק בארץ. פחות ליוקרה אבל קונים.



דחיית אכיפה של הוראות תיקון 61 לחוק הגנת הצרכן


הרשות להגנת הצרכן קידמה תיקון 61 לחוק הגנת הצרכן המורה על הקמת מאגר להגבלת פניות שיווקיות, קרי מאגר "אל תתקשרו אלי". לאור פניות רבות של חברים ועוסקים מכלל הענפים הרשות מעכבת את האכיפה מה- 1.1.23 ל- 22.1.23. לפרטים ברשות להגנת הצרכן הקליקו.



הקמת מוקד תכשיטנים להודעת מקרי שוד וגניבות


לאור העליה בגניבות ומקי השוד בחנויות, העסקים וסוכני המכירות, ניתן להצטרף לקבוצת ווטסאפ שקטה שמנהליה יתריעו על מקרי פלילים בשידור חי וכך יוכלו הנמצאים באזור להיערך בהתאם.


העליה באלימות ומקרי השוד מרקיעה שחקים ומדאיגה מאד, האיגוד נמצא בקשר עם פיקוד המשטרה בכדי לדחוף לאכיפה מוגברת לחוסר במשילות גם בתחום הזה. להצטרפות לקבוצה הקליקו


דרמה בכביש 4: גנבי התכשיטים נתפסו לאור יום


במשך שבועות עקבו חוקרי המשטרה אחר כנופיית גנבי תכשיטים ששדדה מסוחר מחיפה מאות שרשראות, אלפי טבעות ועגילים וכסף מזומן. לאחר שנאסף על חברי הכנופיה די מידע, הסתערו על רכבם החוקרים באמצע כביש 4, לכתבה במאקו.



חברת Yvel יוצאת במסע תמיכה עבור משפחת עובד החברה שנרצח בפיגוע בירושלים


חברת Yvel נציגתנו המכובדת בארץ ובעולם, חברה ותיקה באיגוד, יצרנית תכשיטי יוקרה, מחזיקה בין היתר בבית ספר לצורפות ללימוד בני העדה האתיופית במימון מלא של החברה. לצערינו הרב אחד מעובדי החברה הותיקים טדסה טשומה ז"ל נרצח לפני כחודש בפיגוע, ומשפחת Yvel לא נשארה אדישה, להלן קריאתם:


לפני כחודש נרצח חברינו לעבודה טדסה טשומה.

טדסה היה יהודי מיוחד עולה מאתיופיה אבא ל-6 ילדים שעבד קשה לפרנסת המשפחה.

אחרי הפיגוע והשבר הגדול של המשפחה התגייסנו כל חבריו לעבודה לעזור למשפחה.

לטדסה אין קהילה חזקה שתוכל לעזור למשפחתו. אנו הקהילה שלו.


נשמח לכל עזרה ולהפצת הבשורה 🙏

חברת Yvel





תערוכות


ויצ'נזה, איטליה 20-24 בינואר


דובאי, 12-14 בפברואר



הינאורגנטה, מינכן, 24-27 בפברואר

הונג קונג, 1-5 במרץ


איסטנבול, 16-19 במרץ


סכנה בתכשיטים: החברה מזהירה - "מתכת בעלת רעילות גבוהה"

שוב...חברות אופנה מייבאות לישראל תכשיטים רעילים, והפעם נתפסה חברת גולף, בבדיקת המוצר נמצאה חריגה בריכוז מיצוי מתכת מסוג קדמיום - פי 8 מהמותר בתקן.

קדמיום הינה מתכת כבדה בעלת רעילות גבוהה.

בבדיקה שערך הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים נמצא כי המוצר לא עומד בדרישות התקן הרשמי ת"י 6558 חלק 1 - בטיחות תכשיטים: תכשיטים לילדים - דרישות בטיחות, החל עליו ועלול לסכן את המשתמשים בו במגע ישיר וממושך עם העור. לאתר משרד הכלכלה.

"בכירים סעודים טוענים כי נורמליזציה עם ישראל היא רק עניין של זמן"

ב-I24NEWS דווח כי שר במשרד החוץ של סעודיה אמר בשיחות סגורות כי "הכיוון של יחסי סעודיה-ישראל הוא נורמליזציה". כמו כן, גם יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן הציב מספר תנאים לקיום הנורמליציה.


בערוץ התקשורת I24NEWS דווח היום (שלישי) כי שר במשרד החוץ של סעודיה, עאדל אל-ג'ובייר, אמר בשיחות סגורות כי "הכיוון של יחסי סעודיה-ישראל הוא נורמליזציה". כמו כן, גם יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן הציב מספר תנאים לארה"ב כדי לקיים את הנורמליציה עם ישראל.

bottom of page