top of page

אינדימאג’ – בית ספר ומפעל לצורפות


_DSC0002-3

חברים יקרים

באחד מימי שלישי החודש הוזמנתי לבקר בבית הספר לצורפות אינדימאג’ שבגן התעשייה בנצרת, כשהגעתי למקום חשבתי שטעיתי בדרך…

המבנה שהוקם לפני שבע שנים מרהיב בעיצובו עם נוף עוצר נשימה, בבניין דרות חברות בינ”ל כמו אמדוקס, חברות פארמה ותכשיטים. בית הספר ומפעל התכשיטים שפגשתי לא מביישים יצרן שוויצרי. כיתות הלימוד, עמדות העבודה, המיכון המתקדם, הדגש על איכות הסביבה, רמת הייצור והצוות המקצועי לא מתירים ספק שהמקום מקצועי.

לאחר סקירה נרחבת נחשפתי לראשונה לחזונו של מר תעשייה  – סטף ורטהיימר שהוא בעל המקום ויזם הרעיון להקמת בית ספר לצורפות והכשרה לענף התכשיטים, חזונו של ורטהיימר מתרכז ביצירת מקומות הכשרה ועבודה משותפים לנוצרים, מוסלמים ויהודים בדגש על מקצועיות מקסימלית וריכוז בעשייה כלכלית.

מסתבר שהרצון להתפרנס גובר על שיקולים רבים ולראייה גני התעשייה שהקים שוקקים חיים, תעשייה ורווחים.

המקום מתחלק לבית ספר מאובזר עם צוות מקצועי ותיק ומפוקח ע”י מפקחת משרד העבודה, בית הספר כבר הספיק להכשיר 24 בוגרים שרובם השתלבו במקומות העבודה באזור. במפעל עובדים במשרה מלאה מיטב הבוגרות\ים שנבחרו בקפידה, המפעל מספק שירותי ייצור לחברות תכשיטים מובילות (החברות באיגוד) במחירים עדיפים.

המפעל מיישם תכנית עסקית ארוכת טווח עם גב כלכלי חסון יחד עם מיטב המוחות מתחומי ההנדסה והכלכלה של קבוצת ישקר, בימים אלה המפעל מחפש לספק שירותי ייצור לתכשיטים כקבלן משנה כגון שירותי ניקיון תכשיטים, הברקה, טרומל, הרכבות, הלחמות, שיבוץ בסיסי, גימור יציקות ושירותים נלווים כך שאם אתם מחפשים יצרן חזק במחירים עדיפים כנראה שתמצאו באינדימאג’.

מפאת היכולות והכדאיות העסקית וגם בשל הרעיון הערכי שחי ונושם ממש לנגד עיננו אני מרשה לעצמי להמליץ לכם לעבוד עם אינדימאג’ בלי להסס.

הצלחה תהיה

גדי גרטל

bottom of page