top of page

ירחון איגוד התכשיטנים ינואר 2022

חברים יקרים

מתחילים שנה חדשה עם שני נושאים לקידום העסקים תכל’ס. האחד הוא כמובן הדיגיטל שאותו צריך לשפר כל הזמן, והשני הם פתרונות מימון חוץ בנקאיים.

במהלך השנה האיגוד מסנן ומאתר עבורכם פתרונות עסקיים כדאיים לקידום העסק. אבקש להציג בפניכם שתי חברות שיועילו לכם לעבוד נכון יותר.

אתר\חנות אינטרנט, כבר לא מה שחשבתם

להיראות ברשת כמו שצריך, את זה כבר הבנו, התרבות הדיגיטלית המותאמת לטלפונים הולכת ומקצינה ובהתאם מצאתי עבורכם פתרון יעיל וחסכוני. חברת LIN חברה מובילה לבניית אתרים ונכסים דיגיטליים, מציעה גם לאיגוד שלנו להקים אתר לעסק, לפרויקט, לקמפיין, לקולקצייה או קטלוג עסקי במחיר חסר תקדים:


הטבה מיוחדת ל בניית אתר לחברי איגוד התכשיטנים בישראל


LIN.co.il היא סוכנות WIX הגדולה בישראל. סייענו ללמעלה מ-600 עצמאיים ובעלי עסקים לחסוך יותר ממיליון שקלים בבניית אתרים. נשמח להציע לחברי איגוד התכשיטנים בישראל 2 הטבות מיוחדות: 1 ) בניית אתר תדמית / קטלוג ב -750 + ₪ מע”מ במקום 1000 ₪ 2 ) בניית חנות אינטרנטית ב-1000 + ₪ מע”מ בלבד במקום 1250 ₪ עלות שנתית של אחזקת את ניתן לרכוש ישירות מ – WIX או באמצעותנו דומיין – כתובת אתר 70 ₪ לשנה + מע”מ. אחסון אתר תדמית 600 ₪ לשנה + מע”מ | אחסון חנות 1180 ₪ +מע”מ מדובר בשירות ראשון מסוגו הן מבחינת המחיר והן מבחינת זמן בניית האתר אשר כולל: ● אתר מותאם למחשב ולמובייל ● מוכן תוך 7 ימי עסקים בלבד ● עיצוב מלא כולל פונטים ותמונות מקצועיות ● דומיין – כתובת אתר co.il או Com ● אחסון על שרת מאובטח + HTTPS ● גישה לביצוע שינויים עתידיים ללא הגבלה ובחינם – חסכון של אלפי שקלים לטווח הארוך ● חנות ללא הגבלת מוצרים, הוספת המוצרים הינה באחריות הלקוח למימוש ההטבה ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון או במייל : 073-375-33-00 Lin@lin.co.il 9:00-17:00 ‘ה’-א ימים התרשמו מלמעלה מ -200 אתרים שבנינו LIN.co.il


פתרונות מימון חוץ בנקאיים

כבר שנתיים שהשוק עובר טלטלות לא פשוטות וחלק מהעסקים מתקשים למצוא מימון, הבנקים ממשיכים בחזירותם להתנהג כרגיל ולעסק הקטן\בינוני קשה.

חיפשתי עבורכם פתרונות חוץ בנקאיים לשיפור תזרים המזומנים ולמיטב ידיעתי מצאתי את התנאים הטובים בשוק:

ניכיון צ’קים: הקדמת פידיון צ’קים דחויים בתמורה לעמלה

מימון יבוא – הלוואה זמנית למימון הוצאות העסק

אתם מוזמנים לפנות לאליהו, איש הקשר שלנו לכל שאלה.

תערוכת דובאי תתקיים ב- 22-24 בפברואר

בתערוכת התכשיטים שתחל ב- 22.2.22 יציגו יצרנים מכל העולם כולל מספר ישראלים, התערוכה מופקת על ידי IEG איטליה ו- Informa הונג קונג, להרשמה לחצו בקישור זה

תערוכת ויצ’נזה תתקיים ב- 17-21 במרץ

המעוניינים לבקר בתערוכה מוזמנים ליצור קשר, כמות החדרים לאירוח מוגבלת, התערוכה תתקיים במתכונת מלאה, כנראה שגם להם נמאס. להרשמה לתערוכה.


יהלומי מעבדה מול יהלומי טבעיים: שתי אסטרטגיות שיווק

האם ההתנגשות בין שני המוצרים בלתי נמנעת?

נתחיל בשאלה פסיכומטרית, איזה יהלום תרצי? אותו חומר גלם, נראות זהה אך פער מחירים כפול, ומה התשובה?: תלוי בשיווק.

אסטרטגיה שיווקית לא מספיק מעורכת בארצנו הקטנה, אך מי שמבין את משמעותה יודע ש”קרח יכול להימכר גם לאיסקימוסי” – כשמשווקים נכונה. על הנייר אין הצדקה לקנות יהלום טבעי, כל השוואה בנתונים ברורה כיהלום, אבל…כשמבליטים את: מקור היהלום הטבעי, גילו, קשיי האיתור, נדירות המרבצים, תהליך הכרייה, הסינון והעיבוד פתאום נוחת ההיגיון ופער המחירים ברור יותר.

הותיקים ביננו זוכרים שבענף אבני החן קרו בדיוק אותם תהליכים כשהחלו לייצר לפני כ- 30 שנה את האבנים הסינטטיות, ומה קרה? כלום. אבני החן הסינטטיות זחלו אט אט לתכשיטי האופנה והאבנים הטבעיות שובצו בתכשיטי היוקרה. כך אפשר לנהל גם את המשבר הזה. אז לסיכום – שיווק – העתיד של העסק.


מינהל יהלומים תכשיטים ואבני חן – שנת 2021 במספרים

שנת 2021 היא ללא ספק שנה משמעותית עבור המשק הישראלי. אנחנו במינהל יהלומים אבני חן ותכשיטים המשכנו בעשייה למרות האתגרים

יצוא תכשיטים

יוצאו ממדינת ישראל כ- 465,613,193 מיליון דולר תכשיטים מכל הסוגים: תכשיטי זהב: 166,082,923 מיליון דולר. תכשיטי כסף: 136,388,516 מיליון דולר. תכשיטי אופנה: 163,141,754 מיליון דולר.

יבוא תכשיטים

יובאו למדינת ישראל כ- 363,352,020 מיליון דולר תכשיטים מכל הסוגים: תכשיטי זהב: 311,234,730 מיליון דולר. תכשיטי כסף: 31,321,815 מיליון דולר. תכשיטי אופנה: 20,795,474 מיליון דולר.

לנתונים נוספים מאתר המינהל


עדכוני לשכת המסחר


הארכת תשלום דמי בידוד לעובדים עד ליום 28.2.22

כזכור ביום 5.8.21 פורסם ברשומות חוק התכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש)(הוראת שעה)(תיקון מס’ 6). שהאריך את ההסדר לתשלום דמי בידוד לעובדים ושיפוי מעסיקים. ביום 11.11.21 הוראת השעה הוארכה תחילה עד ליום 31.12.21.

ביום30.12.21 פורסם צו התכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש)(הוראת שעה)(מס’ 2) התשפ”ב-2021 שמאריך את תקופת הוראת השעה עד ליום 28.2.22. כלומר עובדים שישהו בבידוד עד ליום 28.2.22 יהיו זכאים לדמי בידוד. להמשך


מתן היתר כללי להעסקת עובדים בשעות נוספות (הוראת שעה – התמודדות עם נגיף הקורונה)


ביום 16/1/2022 פרסמה שרת הכלכלה הודעה על מתן היתר כללי להעסקת עובדים בשעות נוספות כחלק מהמענה הממשלתי להתמודדות עם הגל החמישי של הקורונה, הידוע בשם אומיקרון. כתוצאה מהתרחבות גל התחלואה של עשרות אלפי אזרחים מאומתים מדי יום ומאות אלפי עובדים שנדרשים לבידוד בין אם נחשפו בעצמם לחולה קורונה ובין אם כתוצאה מהעובדה שילדם נמצא בבידוד והם צריכים לשהות עימם, קיים חשש לפגיעה ברציפות התפקודית של המשק ופגיעה בשרשרת הייצור. להמשך..


מעצבת תכשיטים על סערת מעיין אדם: “ביזיון, זו פגיעה אנושה בענף”

התגובות לתמונות שנחשפו ב”ישראל היום” סוערות במיוחד, מעצבת תכשיטים שלמדה תואר ראשון בעיצוב אומרת: “משפיעניות שחיות בסרט ופותחות מותג תכשיטים מזלזלות באינטליגנציה של הלקוחות”

הרשת געשה בעקבות תגלית התכשיטים הזולים מ עליאקספרס שמשווקת הידוענית מעיין אדם (אין לי מושג מי זו) בהכפלת במחירים כדת משה וישראל.

אז נחזור שוב, עיצוב הוא הגורם מספר 1 למכירת תכשיטים. הנתון הזה נלקח מכל מקום בעולם כולל בישראל. לא רק החומרים, לא רק המותג אלא העיצוב, ומי שחושב שאפשר לקנות מעלי באבא ושבעים הגמדים, זה לא יחזיק. איך אני יודע? כי אני רואה מי מצליח בענף ומי מפרפר וזאת הסיבה.

להמשך הכתבה מישראל היום


bottom of page