top of page

ירחון איגוד התכשיטנים מרץ 2021

חברים יקרים

האביב הגיע ואיתו חזרה לשגרה מבורכת עם הרבה תקווה בלב לצמיחה והצלחה. נקווה שהמשק יתחזק ונמכור המון תכשיטים. ברכה והצלחה.

תכשיטני יוקרה – תערוכת Jewellery Arabia בבחריין יכולה להיות ההזדמנות שלכם

ב- 23-27 בנובמבר תתקיים תערוכת תכשיטי היוקרה המארחת קניינים ולקוחות פרטיים מהמפרץ, שייח’ים, נסיכים, עשירים ואנשי עסקים. התערוכה מבוקשת מאד ומופיעים בה מיטב מותגי התכשיטים והשעונים מהעולם. בפעם הראשונה נפתחת התערוכה באופן רשמי לישראלים והסקרנות צפויה להיות בהתאם. לפרטים נא לפנות לנציג הרשמי שבתאי לוי 052-4837670.

תערוכת התכשיטים האיטלקית של חברת IEG נקבעה לפברואר 2022

חברת IEG מפעילת תערוכות התכשיטים באיטליה הודיעה על קיום תערוכת התכשיטים בדובאי בעוד פחות משנה. התערוכה תהיה בהפקת ענק בשיתוף עם חברת Informa וכבר מתחילה ההרשמה. כל סוגי התכשיטים יציגו.

מחיר הממוצע לטבעת אירוסין בארה”ב עלה ב- 2020 בעקבות הקורונה

3726$ זהו מחיר הממוצע של טבעת אירוסין בארה”ב לשנת 2020, מפתיע לא?. הקורונה שעצרה את חיי החברה כמעט לחלוטין גרמה מאידך לאגירת כספים של צרכני העולם ולכן המאוהבים הצעירים רכשו את כרטיס הכניסה לנישואין למחיר יקר. המחיר בשנת 2009 עמד אז על 3100$ מה שמראה עלייה מגמתית ברכישת תכשיטי היוקרה. על פי התיאורה הזאת זה גם קורה גם בארץ. לעדכונכם. מתוך Edahn Golan.

סקר: כמעט מחצית מהכלות מעדיפות לבחור טבעת אירוסין בעצמן

מה נשים רוצות ולמה הן מצפות מטבעת האירוסין שלהן? שאלה זו עמדה במוקד סקר חדש שבוצע על ידי חברת התכשיטים Queensmith מהאטון גארדן בלונדון. מהסקר עולה כי 46% מהנשים “אמרו כי הן מעדיפות לבחור את הטבעת בעצמן, או לעשות זאת עם השותף שלהן”, כך דווח ב-IDEX Online. רק לעדכונכם. מכון היהלומים.

הביקוש לתכשיטי יהלומים בסין ממשיך לגדול

השוק הסיני מתחזק בצריכת תכשיטי היהלומים ועל פי התחזיות בתוך עשור יהיה לשוק תכשיטי היוקרה הגדול בעולם. בסין קם במהירות דור מתעשרים חדשים הנחשפים לצריכה הבינ”ל ופועלים בהתאם. סין הפכה למנוע הביצועים העיקרי של אזור סין רבתי, חלקית בשל עלייה ניכרת במספר הצרכנים הסינים שרכשו תכשיטים בסין עצמה, ולא בהונג קונג ובמקאו – או ביעדים פופולאריים אחרים לקניות עבור צרכנים סינים חובבי יוקרה, כגון שווקים מרכזיים באמריקה, מערב אירופה יפן (שבאופן מסורתי הציעו לצרכנים הסינים לא רק מחירים נמוכים יותר של מוצרי יוקרה, אלא גם “יתרון בחוויה”). מתוך אתר GJEPC.

מכירות התכשיטים בסין הוכפלו בינואר-פברואר 2021. מתוך מכון היהלומים.

הנספחים הכלכליים של משרד החוץ עומדים לשירותכם

לקראת יום העצמאות מבקש משרד החוץ לרענן ש… 54 נציגיו הכלכליים המפוזרים בעולם ממתינים לכם במטרה לסייע, אתם מוזמנים לפנות ישירות לבירור שוק או מידע על אזור סחר. מומלץ לכוון על אזורים נקודתיים ולא באופן כללי. לאתר הנספחים.

האיגוד יחל בגביית דמי חבר בקישורי תשלום

השנה תקבלו הודעת מייל עם קישור לתשלום דמי החבר בכרטיס אשראי או העברה בנקאית. אנא מהרו לשלם.

מעסיק רשאי למנוע מעובד להתייצב לעבודה במקרה וטרם התחסן ומסרב להציג בדיקת קורונה שלילית בתדירות קבועה

ביום 21.3.2021, קבע ביה”ד האזורי, במסגרת בקשה לסעד זמני שהגישה סייעת בגן ילדים שסירבה להתחסן ולהציג תוצאות בדיקה חיוביות, כי מעסיק רשאי למנוע את התייצבותו לעבודה של עובד שטרם התחסן מפני נגיף הקורונה, ומסרב להציג תוצאת בדיקת קורונה שלילית בתדירות קבועה. מתוך לשכת המסחר.

פטור מתשלום דמי ביטוח לאומי למעסיקים עבור עובדים ששהו בחופשה ללא תשלום

ביום 15.3.21 אישרה מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס’ 224 והוראת שעה), התשפ”א- 2021 להעניק פטור למעסיקים מתשלום דמי ביטוח לאומי ודמי בריאות, עבור עובדים ששהו בחופשה ללא תשלום בין חודשים אפריל 2020 לחודש אפריל 2021. מתוך לשכת המסחר.

נסיעות עסקים בתקופת קורונה

משבר הקורונה פגע קשה בענף התעופה ובאפשרות לקיים נסיעות עסקים מסוגים שונים. אנו מבינים את חשיבות הנושא, נמצאים בקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולהלן מספר עדכונים:

עדכון מיום 21.3.2021:

תקנות התעופה תוקנו בעקבות פסיקת בג”ץ.

לעיון בקובץ התקנות- לחצו כאן

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה אמש (20.3.21, מוצ”ש, במשאל טלפוני) את תיקון תקנות התעופה בעקבות פסיקת בג”ץ:

  1. תבוטל מגבלת 3,000 הנוסעים ביום בנתב״ג בהתאם לפסיקת בג”ץ.

  2. היקף הטיסות היומי יוגבל לקיבולת האפקטיבית של נתב״ג, שמושפעת הן מהצורך לעמוד בדרישות תקנות הקורונה והן מהצורך לביצוע בדיקות וריחוק חברתי.

  3. יבוטל המנגנון לאישור טיסות חריגות.

  4. תבוטל ההגבלה על טיסה שמגיעה לישראל כטיסת מטען ויוצאת מישראל עם נוסעים (כעת ניתן יהיה לבצע זאת).

  5. תבוטל חובת מדידת החום לנוסעים בכניסה לטרמינל וטרם עליה למטוס, בדומה לקיים בכלל המשק.

התקנות ייכנסו לתוקף ב-21.3.2021 בחצות, עד ליום ראשון, ה-28.3.21.

שימו לב- אזרחים ישראלים יכולים להיכנס לישראל ללא אישור ועדת חריגים. כניסת אזרחים זרים לישראל תתאפשר רק לאחר קבלת אישור מוועדת חריגים. מיום שני, 8.3.2021, למשך שבועיים, תינתן עדיפות לכניסת ישראלים לקראת מועד הבחירות וכניסת זרים תאושר בהתאם לנסיבות חריגות בלבד. למידע המלא על מדיניות הכניסה של זרים לישראל ולפירוט הקריטריונים המאפשרים קבלת אישור כניסה יש להיכנס לקישור הזה.

  1. למידע באתר משרד הבריאות בנושא הנחיות לנכנסים וליוצאים ממדינת ישראל- לחצו כאן

  2. להנחיות לטסים לחו”ל ולמגיעים לישראל (אזרחים ישראליים + אזרחים זרים) העדכניות באתר פיקוד העורף- לחצו כאן

  3. לידיעה המלאה והעדכנית באתר משרד הכלכלה ביחס לנסיעות עסקים- לחצו כאן

  4. לידיעה באתר רשות האוכלוסין וההגירה ביחס למדיניות כניסת זרים לישראל בתקופת הקורונה- לחצו כאן

  5. להגשת בקשה לוועדת היתרים לאישור כניסת זרים לישראל- לחצו כאן

צריך לקחת בחשבון שההתייחסות כאן היא לדרישות הישראליות, אין בכך כדי לתת מענה לאפשרויות הכניסה של ישראלים למדינות שונות וכל מדינה קובעת מדיניות שונה שגם משתנה מעת לעת. כך שמי שמעוניין לצאת מישראל צריך לבדוק פרטנית לפני כן, מה צפוי לו בכניסה לאותה מדינה. מתוך לשכת המסחר.

פרויקט נדל”ן בדובאי נפתח לישראלים לפתוח חנות תכשיטים

קורס התמחות למסחר בתכשיטי זהב

הקורס מיועד לאנשים העוסקים או רוצים לעסוק במסחר בתכשיטי זהב ו/או מעוניינים לשפר/להרחיב את ידיעותיהם בתחום זה. ההתמקדות הינה במתן כלים המאפשרים לעוסק במסחר בזהב לשפר את הביטחון והרווחיות בשלבי המסחר השונים. לפרטים נוספים.

הקורס בכרמיאל.

בחסות די טו די ואל, שילוחי תכשיטים לכל העולם.

Comments


bottom of page