top of page

ירחון איגוד התכשיטנים אוקטובר 2021

חברים יקרים

אז אם למישהו מכם עדין יש ספק לגבי עתידו של ענף התכשיטים, אז כדי להסירו. כל חברות המחקר המובילות צופות עליה משמעותית במכירות תכשיטים בשש השנים הבאות, מדוח של חברת globenewswire.com מחזור המכירות בענף התכשיטים העולמי ב- 2020 הסתכם ב- 324 מיליארד דולר. הצפי עד 2026 הוא 500 מיליארד. הבנו? גם אם מגזימים, המספרים טסים.

כמובן שמסחר האונליין בתכשיטים הוא הבסיס לגידול הצפוי וזרועות השיווק הזמינות. על אף השינויים בצריכה הדיגיטלית הרגלי הצריכה ביוקרה ימשיכו להצדיק את קיומן של החנויות ומפגשים הפיזיים, כך ככל שהמחיר גבוה הצריכה הפיזית תמשיך להתחזק.

מכירות התכשיטים בעונת החגים צפויות לנסוק

המכירות הקמעונאיות בעונת החגים הקרובה יהיו הטובות אי פעם, וירשמו בארה”ב עלייה שנתית של 7.4%, כך עולה מסקר SpendingPulse של מאסטרקארד.

על פי הסקר, המכירות אונליין יצמחו בעונת החגים, שבין חג ההודיה לחג המולד, בשיעור גבוה אף יותר, של 7.6%. המכירות בחנויות הפיסיות יצמחו ב-6.6% לעומת 2020.

במהלך עונת החגים הארוכה יותר, שמתחילה באוקטובר ונקראת גם “75 ימי חג המולד”, צפויה עלייה של 6.8% במכירות, ועלייה של 7.5% במכירות אונליין. קרדיט מכון היהלומים.

מה הכי חשוב ללקוחות בקניית טבעת אירוסין?

קניית טבעת אירוסין היא כיום משימה משותפת, יותר מאשר כזו שבה אחד מבני הזוג מנסה ללקט רמזים ולקלוע לטעם של השני. מגמה זו הולכת ומתחזקת בארה”ב, כפי שעולה גם מסקר חדש של JamesAllen.com, שבו 64% מהנשאלים ציינו היו מעדיפים שבן או בת זוגם יתלוו אליהם בבחירת הטבעת.

מגמה נוספת הקשורה בכך, היא חיפוש אחר טבעות יהלום בעיצוב מותאם אישית – 36% מעדיפים טבעות כאלו, לעומת 26% שמעדיפים טבעות מוכנות לקנייה. בחיפוש אחר השראה לבחירת הטבעת, 39% מהנשאלים בחנו את הסגנון המועדף על בן או בת זוגם, 26% חיפשו טרנדים במדיה חברתית, ו-22% בחנו את עיצוב הטבעות של חברים. קרדיט מכון היהלומים.

משלחת האיגוד לדובאי מתכוננת להמראה

משלחת יצרנים מהאיגוד תצא לדובאי החודש לאירוע מכירות ראשון מסוגו, בימים אלה מתכוננים חברי המשלחת להכין את מיטב תוצרתם. באירוע יפגשו חברי האיגוד קניינים מאיחוד האמירויות ומדינות שכנות. האירוע המיוחד הוא תוצאה של יוזמת האיגוד למול האיגוד בדובאי כחלק מהסכמי אברהם. לאחר כחודש צפויה משלחת אמירתית להגיע לישראל לאירוע גומלין אליו כל חברי האיגוד יוזמנו כמובן.

בהצלחה

פרסום חוזר – משרד העבודה אישר מימון להכשרת צורפים ומשבצים

בחודש שעבר פרסמתי שיש לכם הזדמנות לזכות בפרס, משרד העבודה ישלם לכם להכשיר עובדים, זאת ועוד, האיגוד הגיע להבנות עם המשרד שניתן יהיה להכשיר את העובדים בבתי ספר לצורפות שיקבלו מכם את התשלום. ההישג הזה לקח רק שלוש שנים….ושני יצרנים נרשמו למיזם ואתם מוזמנים להירשם. לסיכום: כנסו לקישור הזה, תשלחו את הטפסים ונתחיל.

Inhorgenta תערוכת תכשיטים בינלאומית 19-22 בפברואר 2022 – מינכן / גרמניה

התערוכה הגרמנית פותחת אתכם לקניינים אירופיים אך לא רק, התערוכה גודלת בכל שנה ולו בשל מחיריה הנוחים למציגים וגם בשל החלשות התערוכות הקלאסיות האחרות באירופה. שווה לנסוע. נציגות ירידי מינכן בישראל 03-6492050 arikz@yonipro.com, לאתר התערוכה.

תערוכת ויצ’נזה תתקיים ב- 21-26 בינואר

התערוכה האחרונה בספטמבר הוכיחה שכוחה במותנה של מלכת התערוכות, באופן מפתיע הגיעו קניינים מכל העולם למרות הקורונה והמציגים בתערוכה סיימו עייפים ומרוצים.

עדכון למעסיקים בנוגע להגשת תביעות לדמי בידוד

ביטוח לאומי פרסם הודעה כי ניתן להגיש תביעות לדמי בידוד עבור תקופות בידוד של עובדים שהחלו מ- 5.8.21 ואילך, באמצעות מערכת מקוונת שתעלה לאתר הביטוח הלאומי ב- 1.11.21

למידע על אופן הגשת הבקשה לחצו כאן

לשכת המסחר

איסור העסקת עובדים ללא תו ירוק – עדכון

ביום 22.9.21 פורסמו תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תו ירוק לעובדים), התשפ”ב-2021 בעניין איסור העסקת עובדים ללא תו ירוק או בדיקת קורונה שלילית שנכנסו לתוקף החל מיום 5.10.21.

ביום 20.10.21 פורסם תיקון לתקנות במסגרתו הוארך תוקף התקנות ונקבע כי הפרת התקנות מהווה עבירה פלילית ועבירה מנהלית.

תוקפן של תקנות אלה הוארך עד יום 16.11.2021 להמשך התקנות

תשלום דמי בידוד לעובדים החל מיום 5.8.21

ביום 5.8.21 פורסם ברשומות חוק התכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש)(הוראת שעה)(תיקון מס’ 6), שמאריך את ההסדר לתשלום דמי בידוד ושיפוי מעסיקים ובו מספר שינויים כמפורט להלן.

נוספו הגדרות של “בידוד מזכה” לפיה עובד שמתקיימים בו התנאים בהגדרה יהיה זכאי ל100% דמי בידוד (למעט היום הראשון) לעומת 75% למי ששוהה בבידוד שאינו מזכה. נוספה הגדרה של “הורה מלווה” ונקבע כי הורים שהחסירו ימי עבודה בשל ילד ששהה בבידוד יהיו זכאים לפיצוי כספי מלא בגובה שכר העבודה, רטרואקטיבי ,מתחילת שנת ;2021 בנוסף, נקבע כי יתאפשר חילוף בין ההורים וימי המחלה ינוכו בהתאם לימי הבידוד של כל אחד בפועל. הוארכה האפשרות להגיש בקשה להחזר כספי מביטוח לאומי בשל כניסה לבידוד מ 60- יום ל 90- יום. ימי המחלה שמופחתים בגין הכניסה לבידוד הופחתו מארבעה ימים לשלושה ימים. במסגרת שיפוי מעסיקים החזר הוצאות נלוות הוגבל ל-30% מהשכר ששולם לעובד כדמי בידוד.

להלן עיקרי החוק:

1. התקופה המזכה עובדים בדמי בידוד 2. תקופת בידוד מיום 8.7.21 עד ליום 4.8.21 3. זכאות לדמי בידוד להורה מלווה החל מיום 1.1.21 4. תקופת בידוד מיום 5.8.21 5. שיפוי מעסיקים יתבצע רק עבור ימי בידוד שדווחו למשרד הבריאות 6. עובדים הזכאים לדמי בידוד בשיעור של 100% 7. דמי בידוד בשיעור של 75% לעובד שאינו ב”בידוד מזכה” 8. תקופת הזכאות לדמי בידוד 9. הפחתת ימי בידוד מצבירת ימי מחלה 10. עובד שהוא או ילדו אובחנו כחולים במהלך הבידוד 11. זכאות לדמי בידוד מהיום הראשון, לפי הסדר מיטיב 12. דין תקופת ימי הבידוד 13. שיפוי מעסיקים 14. הגשת בקשה לשיפוי

מבוכה לעשירי העולם: פרטיהם של בקהאם, אופרה וטראמפ נגנבו מאתר של תכשיטי יוקרה

מתקפות הסייבר לא רק בישראל: בבריטניה מתמודדים עם פריצה מביכה במיוחד לאתר של חברת תכשיטי היוקרה “גראף”. החשש הגדול: מידע על מיליארדרים ומפורסמים יחשוף רומנים ומתנות שוחד. אלה עשירי העולם שמופיעים ברשימה

רבותיי, אנחנו בעידן חדש. מתקפות סייבר נוחתות על מחשבי החברה ומתחיל סרט אימה. חברת גראף הידועה סבלה לאחרונה ממתקפת כופר שעוד לא הסתיימה. זה מלמד אותנו שחייבים להתמגן. תתחילו בזה מיד.

קמעונאית התכשיטים הבריטית סיגנט שוב העלתה את תחזית הרווחים השנתית שלה

עם דעיכת הקורונה, החתונות והחגיגות המשפחתיות חוזרות, ואיתן הביקוש לתכשיטים ויהלומים – מה שהביא את רשת התכשיטים סיגנט להעלות את תחזיות הרווחים שלה בפעם השנייה בשבועות האחרונים

bottom of page