top of page

ירחון איגוד התכשיטנים אפריל 2020

חברים יקרים

מתחילים לחזור לשגרה, בתקווה שאזרחי המדינה ישמרו על הכללים ולפי נתוני משרד הבריאות אנחנו חוזרים אט אט לשגרה. תקופת הסגר הארוך יצרה בור כלכלי מסובך שמוכיח עד כמה “פרנסתו של האדם כקריעת ים סוף”. הרבה חוששים ובצדק אבל….ב”ה לא היו אלפי מתים ולא שנה של סגר, כוח החיים חזק גם מהקורונה, אינני מקל בחומרת המצב אבל תפקידי להזכיר את ההיגיון והסרת הפחדים המשתקים.

הצרכנות תשוב וגלגלי הכלכלה התלויים בה יחלו להסתובב. כבר כתבתי שכל עוד יש אנושות תהיה צרכנות גם בתכשיטים. בשעת משבר כלכלי, לכאורה, תכשיטים אינם בדיוק בצו השעה אבל הם צורך. מאיפה האופטימיות ? כי תכשיטים היו משחר ההיסטוריה…

בחודש האחרון קיבלתי דיווחים מחברי האיגוד על הכנסות בעיקר אצל מי שטרח לשבת והכין נוכחות אינטרנטית משמעותית. יש כאלו שאפילו מרוצים מהתקופה. מסקנה: המסחר המקוון קיבל בעיטת וולה קדימה ואנחנו מתקדמים לשם. אז קדימה לעבודה.

מעצבי תכשיטים ללא תשלום בפרויקט אלומה

ארגון אלומה מנהל את תכנית המתמחים הגדולה בישראל, שמסייעת לסטודנטים למצוא התמחות לקראת סיום התואר, מעצבי תכשיטים בשנקר מחפשים לעצב תכשיטים בעסקים כהתמחות ללא תשלום. המעוניינים להשתתף ולזכות בעיצובי מודלים ללא תשלום מתבקשים להירשם בקישור הזה ובחודשים הקרובים יופנו אליכם מתמחים.

מכירת תכשיטים בוידאו ?

אחד מפתרונות משבר הקורונה הוא ללא ספק שיחות “הזום” או הוידאו למיניהם, אחד הפתרונות שראיתי לנכון להציע לכם הוא קישור קבוע באתר לשיחת וידאו באיכות גבוהה במטרה להציג ללקוח את התכשיטים, שיחת הוידאו חייבת להיות באיכות גבוהה ולא עם מצלמת המחשב, ישנם מספר סמארטפונים עם איכות מצלמה גבוהה אולם מומלץ לרכוש מצלמה יעודית. צילום ברמת HD ומעלה יכולה לספק ללקוח חווית קניה טובה ובעיקר לספק מענה מיידי לכל המעוניין. אז קדימה…

רשימת יצרני תכשיטים

המשבר מביא לשיתופי פעולה עם יצרנים מקומיים, אני מזכיר לכם להיכנס לעמוד השילובים באתר האיגוד ולחפש את חבר האיגוד הרצוי, אתם כמובן מוזמנים להתקשר אלי לכל עניין. לעמוד שיתופי הפעולה

סדנה דיגיטלית של גוגל – ללא תשלום

אתם מוזמנים להשתמש בסדנה החינמית של גוגל בה תלמדו על המסחר המקוון, כלים לקידום האתר ופתרונות דיגיטליים, לאתר הסדנה

שאלות ותשובות בנושא המשבר לבעלות ובעלי עסקים

לכולנו כבר נמאס מההנחיות ומהדבר הזה על הפנים אבל אין ברירה, זה מוכיח את עצמו. להלן ריכוז הנחיות למעסיקים בשאלות ותשובות של מעסיקים שיכולים לסייע לכם.

הנספחים הכלכליים לשירות היצואנים

יצואנים המעוניינים לברר את מצב השווקים בארצות השונות מוזמנים לפנות ישירות לנספחים הכלכליים הפזורים בעולם, להלן אתר סחר חוץ.

מילה לסיום

אנחנו עומדים לפני שיקום כלכלי במשק, נעבור את התקופה מהר יותר באמצעות יוזמה ויושרה. אבקש מכל חברי האיגוד לחשוב גם על הזולת, לכבד ולסייע. ב”ה נחזור במהרה לפעילות מלאה ופרנסה טובה.

בברכה

גדי

bottom of page