top of page

ירחון איגוד התכשיטנים דצמבר 2019

חברים יקרים

זהו, הסתיימה עוד שנה, קרקס פוליטי, איומים בטחוניים, טילים מה לא היה ? לצד זה רוב חברי האיגוד מדווחים על שנה טובה יותר מקודמתה, היקף היצוא עולה ואנחנו על המפה.

על הנייר, ענף התכשיטים הוא הפגיע ביותר בעתות משבר, אבל לצרכנות ב”ה גם כן חוקים משלה, שלא תבינו שאנחנו ברנסנס, יש קשיים, שינויי הצריכה השתנו, התחרות הגלובלית מכרסמת ברווחים אבל, מי שקורא את המפה ויודע לשייך היצע לביקוש מתפרנס לא רע.

לסיכום השנה אחזור שוב על המנטרה שמי שלא יוזם נשאר במקום, ובתרגום לשפת התכשיטים, מי שמשנה מלאים למעודכנים יותר, קלים יותר במשקל ובמחיר ממשיך לעבוד. תזכרו שאנחנו בענף רווחי למול ענפים אחרים, זהו הנכס החיוני שלנו ואיתו אנחנו חייבים להצליח.

לא לשכוח לפתח נכונה את המכירות המקוונות, כל יום שעובר ההכנסות משם יגדלו, אנחנו נשים דגש רחב על הנושא ב- 2020 על ידי מפגשים מקצועיים איך למכור יותר ברשת.

בהזדמנות זו אבקש להודות לכם חברי האיגוד על התמיכה, ולחברי המועצה החרוצים על העשיה המבורכת.

אני מאחל לכולכם שפע ברכה והצלחה ובריאות טובה. גדי.


תו האיגוד 2020 לפרסומים במדיה, מצורף למייל הירחון

איפה לפרסם?

אחת הדילמות הקשות בעשור האחרון, איפה לפרסם את העסק? גם בשוק המקומי. מחד המסחר באונליין עולה אבל בפועל… רוב חברי האיגוד מאוכזבים מתוצאות הפרסום ברשת ובמילים פשוטות, רק הוצאות בלי תוצאות. איך זה קורה? הרבה בגלל העובדה שרוב הגולשים והגולשות הם צעירים שתקציב הקניות שלהם מוגבל, זה מסביר את הירידה בתכשיטי היוקרה למשל. סיבה נוספת היא העומס ברשת, מרוב פרסומים לא רואים כלום ולכן צריך להיות אטרקטיביים ומידיים. ומה עם העיתונים ? אז מסתבר שבארצנו הקטנה יש עדין סנטימנטים לנייר והעיתונים עדין רלוונטים, איך? העיתונים החינמיים אהובים על הישראלי (תעמיס איזה אחד ושניים או עשרה:-) ובשבת מי לא קורא עם הרגליים למעלה. אז מה עושים? להלן מספר תובנות:

  1. בפרסום ברשת חשוב לפרסם באתרים עם קהל יעד מתאים לקבוצת המחיר.

  2. הרשתות החברתיות בשימוש קהל צעיר בעיקר ומוגבל בתקציב.

  3. מומלץ לפרסם מבצע מיוחד הקורא להיכנס למכירה מיידית ללא עיכוב.

  4. בשימוש בפרסום חכם בגוגל ופייסבוק (ReTargeting, ReMarketing – לפי אופי החיפוש ומאפייני הגולש) מומלץ לפרסם הזדמנות או קריאה מיוחדת לפעולה.

  5. חשוב לזכור שאנחנו מוכרים עיצוב והתמונות הן העיקר.

  6. תכשיטי יוקרה מתאימים לפרסומים תדמיתיים יותר ומתאימים לאתרי תוכן ולקהל היעד המתאים.

  7. פרסום בעיתונים המקומיים או הכלליים פונה לכלל האוכלוסיה ובהתאם מומלץ לפרסם פריטים המתאימים לכל כיס.

  8. חשוב לזכור שפרסום עובד בטווח ארוך ואין לצפות לפתרונות קסם.

  9. מומלץ להוסיף את תו האיגוד לכל פרסום בכדי ליצור אמינות וזמינות לאחר מכירה.

  10. מומלץ ליזום מבצעים אקראיים כל השנה ולא להמתין למועדים שכולם מפרסמים.

עונת החגים מתחילה: תחזיות חיוביות למכירות התכשיטים בארה”ב

מכירות תכשיטי ושעוני היוקרה בארה”ב עלו בספטמבר ב-6%, לאחר עליות קלות של 1% ו-2% ביולי ואוגוסט, בהתאמה. זוהי העלייה השנתית החזקה ביותר מזה 13 חודשים. מכירות תכשיטי היוקרה עלו ב-5.9% ומכירות שעוני היוקרה עלו ב-6.6%. המכירות בחניות המתמחות בתכשיטים רשמו עלייה של 7%, והתחזקו מעט על חשבון נקודות מכירה אחרות של תכשיטים. קרדיט IDI

LVMH תרכוש את טיפאני תמורת 16.2 מיליארד דולר

יש לאן לשאוף….לאחר שבועות של משא ומתן, קבוצת היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) וחברת התכשיטים הגדולה בעולם, טיפאני ושות’ (.Tiffany & Co) הגיעו לאחת העסקאות הגדולות בהיסטוריה של ענף היוקרה: LVMH, הבעלים של מותגים כגון לואי ויטון (Louis Vuitton), כריסטיאן דיור (Christian Dior), ספורה (Sephora), פנדי (Fendi) ואחרים, תרכוש את טיפאני ושות’ תמורת 135 דולר למנייה – ובסך הכל 16.2 מיליארד דולר. קרדיט IDI.

האם יעוץ מקצועי יכול לעזור לפתח את עסק התכשיטים שלך?

גיל צרפתי הצטרף לאיגוד במטרה לסייע לעסקי התכשיטים להתפתח, נסיונו בענף היהלומים והתכשיטים יועיל לכם לפתח את העסק למקומות שתמיד חלמתם, להלן דבריו שיתוף-יועץ-בעשייה-כלי-מועיל-ויעיל-לעסק-ת.י.-

תערוכת Vicenzaoro תתקיים ב17-22 בינואר








נותרו שטחי תצוגה בתערוכת Inhorgenta גרמניה

רישום לשבוע היהלומים הבינ”ל בבורסה

המעוניינים לבקר בתערוכה מוזמנים לשלוח לי במייל שמות ומספר ת.ז.

מודעות

להשכרה משרד הכולל כספות בקומה 1- בבניין שמשון, המעוניין מתבקש לפנות אלי למייל, גדי.

*למסירה חנות תכשיטים מפוארת, מרוהטת ומוכנה, עם גלריה כולל כספת, במקום הכי מרכזי ברבמ”ד בקרית מוצקין. טלפון לפרטים 054-5810815 יוליה

*אורית וולף בעלת חברה בע’מ לעיצוב וייצור תכשיטים מציעה את חברתה למכירה

טלפון- 052-2653672

bottom of page