top of page

ירחון איגוד התכשיטנים יולי 2020

חברים יקרים

הזמן טס בעיקר בתקופת הקורונה, ואנחנו כבר ביולי. אני שמח להודיע שחברי האיגוד ניצלו את הטבת יעוץ הדיגיטל, הרבה התקשרו וחלקם הזמינו שירותי דיגיטל שונים. כבר הבנו שזה חובה ואין יותר מה לחכות. חשוב שתדעו לתקצב את תקציב הפרסום של העסק שהשתנה לחלוטין. הרבה בלבול עדין קיים בקרב בעלי העסקים היכן לפרסם, אם בכלל כדאי להשקיע אלפי שקלים אם אין תוצאות מיידיות.

אז נתחיל בכלל שמי ששוחה בבריכת הדיגיטל מבין, פרסום זו השקעה לכל דבר, ככל שתשקיע נכון תקבל יותר תוצאות. בעידן בעידן של היום צריך לצאת מהקופסא ולדבר בגובה העיניים, כמות התמונות והצבעים שאדם רואה ביום מביאים אותו לעצור רק שהעין רואה משהו שונה, שיש מחיר שמדבר לרוב האוכלוסיה.

ישנן מאות חברות קידום, מעט מאד מביאות תוצאות. הרבה מהעבודה ניתן לבצע לבד, חייבים להתרגל ששעת עבודה על המחשב כבר בגדר חובה. מציאות חדשה כבר אמרנו.

דמי חבר לאיגוד

ראשית תודה למשלמים, עדין לא כולם שילמו את דמי החבר, ברור שהתקופה לא פשוטה אך עלות דמי החבר ב-12 תשלומים לא תפיל אף אחד, האיגוד מתקיים רק מדמי החבר אז אנא חפשו במייל שלכם את חשבון דמי החבר “חשבון איגוד התכשיטנים” ומי שלא מוצא מתבקש להודיע ואשלח שוב, בתודה רבה.

תערוכת ויצ’נזה תתקיים ב- 12-14 בספטמבר ורק אתם תוכלו להשתתף בפגישות וירטואליות

האירוע VOICE זאת בעצם תערוכת ויצ’נזה הידועה, יציגו כ- 400 מציגים ובשל הוירוס הבלתי נלאה יבקרו בתערוכה בעיקר איטלקים. בנוסף, כל מציג ישתתף במתכונת הוירטואלית וניתן יהיה לקבוע פגישה מתוזמנת מראש בת חצי שעה עם המציג המועדף על ידיכם. זו הזדמנות לכל אחד מכם להיחשף, להיפגש בוידאו עם המציגים ולהצטרף לסימינרים במגוון נושאים מעצימים. ההשתתפות כמובן אינה כרוכה בתשלום. אנחנו מתחילים ברישום לפגישות וידאו כבר באמצע אוגוסט. בימים הקרובים אשלח מייל נפרד עם הפרטים.

רשת ביטחון כלכלית 2020-2021 יוצאת לדרך

איך הממשלה מתפקדת כבר הבנו, לא אוסיף שמן למדורה, לפחות ממשיכים המאמצים לפתרונות.

האוצר פרסם השבוע את תכנית רשת הבטחון לעצמאיים המבטיחה השלמת ההכנסות חלקית גם לבעלי שליטה. עסקים ועצמאיים עם מחזור שנתי עד 400 מיליון ש״ח, ושמחזור מכירותיהם ירד בלפחות 40% לעומת התקופה המקבילה יקבלו אחת לחודשיים עד לחודש יוני 2021 מענק כמפורט: – עסק בעל מחזור שנתי של עד 300 אלף ש״ח – מענק סיוע לעסק קטן בגובה של 3,000-6,000 שקל לחודשיים כמפורט: – עד 100 אלף ש״ח מחזור שנתי – 3,000 ש״ח. – 100-200 אלף ש״ח מחזור שנתי – 4,000 ש״ח. – 200-300 אלף ש״ח מחזור שנתי – 6,000 ש״ח. – עסק בעל מחזור שנתי בין 300 אלף ש״ח- 100 מיליון ש״ח – מענק החזר הוצאות קבועות עד 500 אלף ש״ח (עד ל-15% מהמחזור השנתי). קישור לאתר האוצר.

תכשיטי ילדים מחוייבים מעתה בתקן

השבוע נערכה ישיבה עם מכון התקנים ובה אושרו לאימוץ תקנים אמריקאים, התקנים מבטיחים תרכובות מתכות בריאות לציבור למניעת מתכות רעילות המסכנות חיים. להלן פרוטוקול הישיבה.

המלצה לפתרון – החזרת תכשיט מחו”ל

מאות תלונות קיבלנו בשנים האחרונות על מעללי המכס הנחמד שמשגע לנו את ה….כשחוזר תכשיט לארץ, חוסר האמון והתאוה להשית עלינו הוצאות מיותרות כבר הפכו לדרך חיים במכס, האיגוד פונה קבוע לראש רשות המיסים ומנהלי המכס למציאת פתרון בדמות נוהל ברור שיסלק את הספק בזיהוי פריט החוזר לארץ הקודש. לצערינו גם שני ראשי ממשלה לא מספיקים לפתור את העניין. השבוע קיבלתי פנייה מחברת איגוד, ותוך כדי ברור על נושא אחר עלתה המלצה שתעזור:

אז רשמו, כשלקוח ר”ל מתקשר ומודיע שהוא מחזיר את התכשיט, שלחו ללקוח:

1. מכתב של עסקכם המתאר באנגלית ובעברית (כדי שיוכלו להבין במכס ישראל) את נסיבות חזרת התכשיט לישראל, תאריך הקנייה, תאריך המשלוח מישראל ללקוח, ותיאור התכשיט: סוג מתכת, אבנים, צבע וכו’

2. צרפו את רשומון היצוא של המשלוח (רק וודאו שתואם לתאריך המשלוח)

3. חשבונית מס\קבלה של הקנייה.

בקשו מהלקוח להדפיס (שישלם משהו ה…) ולצרף למשלוח חזרה, זה צריך לספק את המכס. אמן.

תווי שי לעובדים ?

אז בכל זאת החגים כבר בדרך, ואם מתחשק לכם לפרגן לעובדים, קבלו את הצעת לשכת המסחר לרכישת מגוון תווי שי, קישור בבקשה.

סדרת כתבות בדיני עבודה בחסות לשכת המסחר

בג”צ ביטל את תעודת המחלה הגורפת לעובדים השוהים בבידודקישור לכתבה

דמי הבראה וחישוב דמי הבראה לשנת 2020קישור לכתבה

דמי אבטלה למי שהוצא לחל”ת חוזרקישור לכתבה

העסקת בני נוער בחופשת הקיץ 2020קישור לכתבה

זכאות מענק למעסיקים המגדילים את סך המועסקים במשקקישור לכתבה

דחיית מועד הדיווח ותשלום דמי הביטוח למעסיקים עבור עובדים בחל”ת לחודשים אפריל, מאי ויוניקישור לכתבה

פינת הלימוד


TV TALK: WHAT IS THE FUTURE OF DIAMONDS? The diamond industry is the protagonist of the event. A panel of experts has discussed the point of view the corporate world has concerning diamonds and also…

TV TALK: WHAT IS THE FUTURE OF DIAMONDS


bottom of page