top of page

ירחון איגוד התכשיטנים יוני 2019

חברים יקרים

הקיץ מציף אותנו בחום לא נורמלי, יש האטה בשוק המקומי, בחירות, חופש, כולם בחו”ל, כל התשובות נכונות, מרגישים את זה אפילו בקניונים. אז מה יש לעשות. לעשות. להתארגן עם סחורות במחירים נמוכים יותר, לחשוב על מקורות קנייה טובים יותר, להתחדש בתכשיטים יפים יותר ועוד מבצעים.

לשכת המסחר החלה לגבות דמי טיפול מעסקי ענף התכשיטים

אז אם שאלתם את עצמכם מה האיגוד נותן לי, תוכלו לשאול תכשיטנים שאינם באיגוד שמקבלים בימים אלו תביעות דמי טיפול ארגוני של עשרות אלפי שקלים. שיוך לאיגוד מקצועי זאת חובה על פי חוק. במשך שנים תכשיטנים רבים “חסכו” את החברות באיגוד אז ישלמו יותר.

חבר איגוד ששילם את דמי החבר 2019 פטור מחברות גם בלשכה, במקרה של פנייה נא לפנות אלי.

בקרוב יחלו מפגשי חברי איגוד

בתחילת יוני התקיימה ישיבת מועצת האיגוד בה הוחלט כי האיגוד ייזום מפגשי חברים מספר פעמים בשנה בכדי שחברי האיגוד יכירו אישית ויוכלו לשתף פעולה בנושאים רבים, בנוסף האיגוד יקיים תערוכת יצרנים ויבואנים במחירים סבירים, עדכונים בקרוב. מעוניינים להגדיל את מאגר הלקוחות העסקיים שלכם בחו”ל ?

המרכז למידע עסקי של לשכת המסחר תל אביב והמרכז מפיק רשימת חברות איכותית מותאמת לעסקכם. שימוש נכון ברשימה יגדיל את מאגר הלקוחות ואת היקף הפעילות של העסק. כחברים באיגוד אנו זכאים למידע במחירים מצחיקים. המעוניינים מתבקשים לפנות אלי במייל.

העסקת נוער בחופש הגדול

החופש הגדול הגיע וחלקנו נעסיק נוער, חשוב מאד לקרוא את המותר והאסור בהעסקת נוער, המחלקת המשפטית של לשכת המסחר ריכזה גם עבורנו את מה שחשוב בעמוד הזה.

מחפשים עובדים ? המדינה מחזיקה בתקציבי הכשרות מקצועיות הכשרה-מקצועית-באמצעות-מפעל

החוק לצמצום המזומן בעסקים לעיונכם החוק-לצמצום-השימוש-במזומן-ההגבלות-על-שימוש-בשיקים

מייצאים לחו”ל תכשיטי יהלומים ? הצהרה שחשוב שתכירו

לאחרונה יותר יותר יצואנים נתקלים בדרישת לקוחותיהם בעיקר מארה”ב לקבל אישור שהיהלומים המשובצים אינם יהלומי דמים ומקורם אינו ממדינות תומכות טרור. בדקנו את ספקי היהלומים החברים באיגוד ונוכחנו לדעת שהם מצוידים באישורים הנכונים המוכיחים מקור רכש הוגן. מומלץ לדרוש מכל ספק את ההצהרה שלהלן:

All diamonds supplied by YOUR NAME are natural, treated and

and nonsynthetic. All diamonds are purchased from legitimate

sources not involved in the funding of conflict and are in compliance

with the Kimberly Process and UN regulations

תודה לחברת IBB Tel Aviv על המידע.

חברת ענק מהודו מחפשת קשרים מישראל

בעקבות פנייה מאיגוד התכשיטנים של הודו ושגרירות הודו, התבקשנו לפרסם קריאה לשיתוף פעולה:

This group is specifically looking for any opportunity in the space of Jewellery Manufacturing, Jewellery Retailing, technology in the manufacturing or retailing of jewellery, any start up in this space or related space which can compliment into their existing business or any other technology which can be implemented into their retailing or manufacturing to make it more efficient and cut down on labour cost etc. They also interested in allied technology in the Jewellery Industry which can be used into their existing businesses.

המעוניינים בקשר נא לפנות למייל של מר Kumarpal R Chopra במייל kp@mitraa.in

אילו טבעות יהלומים האמריקאים מעדיפים?

איזה צורת האבנים השכיחה ביותר? וכמה צעירים מתכננים להשקיע בטבעת? הנתונים המעוניינים הללו משליכים בערך גם על השוק המקומי וכדאי לשנן את הנתונים המפתיעים.

כ-66% מהיהלומים הנמכרים בארה”ב הם בליטוש עגול קלאסי. עם זאת, בחלק מהערים והמדינות ניכרת עלייה בפופולריות של ליטושי פנסי: בדאלאס, למשל, מעדיפים ליטושי אמרלד ופרינסס; ניו יורק סיטי היא שיאנית הקניות של יהלומים בליטוש טיפה ורדיאנט; ובלוס אנג’לס מחבבים יהלומים בליטוש מרקיזה, בעלי מראה וינטאג’י. בשיקגו, לעומת זאת, ההזמנות של יהלומים בליטוש טיפה הוכפלו בשלוש השנים האחרונות. קרדיט: מכון היהלומים.

תכשיטי יהלומים מאבדים נתח מהשוק החשוב ביותר

שנת 2018, מכירות התכשיטים והשעונים בארה”ב הסתכמו בכ-82.5 מיליארד דולר. מכירות תכשיטי היהלומים הסתכמו בכמחצית מסכום זה. ב-2018 היו בשוק האמריקאי כ-127.6 מיליון משקי בית. חישוב מהיר מעלה כי ההוצאה הממוצעת של משק בית על תכשיטים ושעונים עמדה אשתקד על 647 דולר, מהם הוצאה ממוצעת של 352 דולר על תכשיטי יהלומים – בהנחה שמכירות תכשיטי היהלומים בארה”ב צמחו אשתקד ב-4.5%. הצמיחה הזו במכירות תכשיטי היהלומים ב-2018 היא הערכה נדיבה, לטובת החישוב שלנו להמשך הכתבה של מכון היהלומים

שיווק היהלומים הטבעיים חוזר

הבורסה ליהלומים בישראל יוצאת בקמפיין לעידוד היהלומים הטבעיים לרגל התחזקות יהלומי המעבדה:


קמפיין יהלומים טבעיים, הבורסה ליהלומים

פיינטק מתחדשת ומציעה שירותים חדשים

אחרי שנה מלאה באתגרים ואי ודאות, פיינטק גאה ושמחה להכריז שהחל מהקיץ הקרוב אנחנו נפעיל את הבית זיקוק הכי גדול, הכי מקצועי והכי מותאם לצורכי הלקוחות שקיים בשוק הישראלי. אחרי הרבה תכנון ומחשבה חידשנו ושיפצנו את המפעל הישן של שר זיקוק מתכות, ומכאן והלאה לשוק יש אלטרנטיבה טובה יותר, בריאה יותר ומוכוונת לצרכי הלקוח הרבה יותר. מעבר לשיפור השירות,שהולך להיות מהיר ויעיל יותר, המתקן החדש וסביבת העבודה הבריאה יותר, הוספנו שיטות חדשות המייעלות את תהליך העבודה ומאפשרות לנו למצות את החומרים יותר טוב ומדויק מכל שאר המתחרים. גם לפסולת יבשה וגם לפסולת רטובה. אז מה אומר השינוי?2. פתרונות מיחזור לכל סוגי הפסולות המכילות מתכות יקרות בתעשייה.3. הפעלת מעבדה מטלורגית “IN-HOUSE” בשביל תוצאות מהירות יותר ללקוחות ולקיצור זמן העבודה.4. חדר VIP ממוזג מעוצב עם עמדות עבודה שמשקיף על התהליך לכל אורך הדרך.5. סוכני שטח שמגיעים לכל חלקי הארץ לנוחיות הלקוחות.6. ביקור וייעוץ במפעלים ובתי מלאכה למציאת פתרונות איסוף מיון ומיחזור הפסולות בצורה מותאמת לשיטות העבודה של הלקוח. לכל שאלה, התייעצות או כל דבר אחר ניתן ליצור קשר דרך האתר שלנו WWW.FINETECH-LTD.CO.IL בדך הפייסבוק שלנו או בטלפון: 03-9108-999

קריאה אחרונה לטיול צורפות ואומנות בהודו

עדכונים משפטיים בנושאי קמעונאות וצרכנות ניוזלטר-יוני-קמעונאות-וצרכנות

למכירה חנות בהרצליה

החנות נמצאת ברחוב סוקולוב 29 בהרצליה. ממש במרכז במיקום הכי אטרקטיבי שיש בעיר. חנות פינתית עם 2 חלונות ראווה שפונה לרחוב המרכזי ולפסאז חנויות. אנחנו בחנות כ-25 שנה ולפנינו היתה שם חנות תכשיטים עוד עשרות שנים. יש לנו קהל לקוחות גדול וותיק שמלווה אותנו שנים ארוכות ואפילו הרבה שכבר לא גרים בעיר שעדיין מגיעים רק אלינו. השכירות של החנות נמוכה מאוד – כ 5500 ₪ החנות רווחית חרף העובדה ששעות העבודה מצומצמות למדי. (9:00-18:00 מלבד ימי שני שסגור כל היום). החנות מאובזרת בכל מה שצריך, כספת גדולה, קופה, מזגן, סורגים חשמליים, אזעקה,מצלמות, עמדות תצוגה ובעצם כל מה שצריך לחנות תכשיטים, פשוט להכנס ולהתחיל לעבוד. עבור כל הציוד,הוותק,המיקום ובעצם עסק רווחי שעובד אנו מבקשים דמי פינוי על סך 250,000 ₪. כל שאלה נוספת או כל דבר שהוא, נשמח לענות. צוקרמן אלון 054-6662646

bottom of page