top of page

ירחון איגוד התכשיטנים יוני 2021

חברים יקרים

לא נרחיב שוב על הקורונה, ונסתפק בתקוה שזה כבר יגמר.

העסקים חזרו לפעילות מלאה, ציבור הקונים לא לגמרי. היצואנים החלו לטוס למרות הפרעות הרקע, אבל דבר אחד משותף לרוב החברים באיגודינו, כולם די מרוצים. אני ממש שמח לקבל רשמים חיוביים מהשוק המקומי ומחו”ל. הקפידו על המסכות במקומות סגורים כך תמנעו מחלות וצרות.

תערוכת ויצ’נזה חוזרת

בתקוה שלא תשתנה המציאות, התערוכה האיטלקית תתקיים ב- 10-14 בספטמבר ואנו מארגנים משלחת קניינים. מי שמעוניין להצטרף מתבקש לפנות אלי במייל.

זו קריאה אחרונה להציג בתערוכת בחריין

בתאריך ה- 16-20 בנובמבר תתקיים התערוכה היוקרתית, זו הזדמנות ראשונה להציג כישראלים באופן רשמי, אני מעריך שהסיקור התקשורתי יהיה בהתאם. 052-4837670 נציג: שבתאי לוי.

ההתאוששות נמשכת: יצוא היהלומים מישראל זינק בינואר-מאי 2021

ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל רשם עלייה שנתית של 68% והסתכם ב-1.41 מיליארד דולר בחודשים ינואר עד מאי 2021, כך נמסר ממינהל היהלומים, אבני החן והתכשיטים במשרד הכלכלה. ייבוא יהלומי הגלם לישראל הסתכם בתקופה זו ב-755.5 מיליון דולר, לעומת 303.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2020. (מכון היהלומים).

עלייה של 30% במכירות תכשיטי היהלומים בארה”ב לעומת 2019

שיעור צמיחה חסר תקדים במכירות, מכירות תכשיטי היהלומים בארה”ב בחודשים מרץ-מאי 2021 צמחו באופן חסר תקדים, כך עולה מניתוח של מועצת היהלומים הטבעיים (NDC), כפי שדווח ב-Rough & Polished. (מכון היהלומים)

מכירות תכשיטי פלטינה ממשיכות להתחזק בארה”ב

עלייה של 11% במכירות תכשיטי היהלומים מפלטינה בארה”ב. קמעונאים ויצרנים של תכשיטי פלטינה מדווחים על “המשך ההתאוששות בשלושה מארבעת השווקים העיקריים”, בסקירה האחרונה של מכירות תכשיטי הפלטינה לרבעון הראשון של 2021, שפרסמה גילדת הפלטינה הבינלאומית (PGI). (מכון היהלומים)

כל ישראל חברים – מעצבות תכשיטים מהמגזר החרדי

לאחרונה קיבלנו בקשה לעודד בעלי עסקים לעבוד עם בוגרות מכללת פרוג הממוקמת בירושלים ובבני ברק ומתמחה בעולם העיצוב לסוגיו, נציג בפניכם תיקיית עבודות של בוגרות המכללה להנאתכם. באם תרצו ליצור קשר עם המבצעות תמצאו את הפרטים בשם הקובץ. לכניסה לעבודות לחץ כאן

העסקת בני נוער בחופשת הקיץ 2021

החופש הגדול התחיל וזה הזמן לסדר ולארגן את המחסנים לקראת הסיילים הגדולים, העסקת נערים לעבודה יכולה להיות פתרון מצוין למחסור בעובדים, רק צריך לדעת את חוקי העבודה בכדי שלא נסתבך. להלן סיכום חוקי ההעסקת עובדים בני נוער.

לכתבה לחץ (לשכת המסחר)

שוב נזכיר את כניסת אנשי עסקים זרים מחו”ל לפגישות עסקיות בישראל בתקופת הקורונה

משבר הקורונה פגע קשה בענף התעופה ובאפשרות לקיים נסיעות עסקים מסוגים שונים. אנו מבינים את חשיבות הנושא, נמצאים בקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולהלן מספר עדכונים:

עדכון מיום 29.6.2021 לכתבה לחץ (לשכת המסחר)

גביית דמי חבר 2021 בביצוע חברת מרקם הנה”ח

על פי החלטת מועצת האיגוד, התקשרנו עם חברת מרקם שירותי הנה”ח וגבייה בכדי לסייע לאיגוד לגבות את דמי החבר 2021, מטרת ההתקשרות בכדי שאוכל להתפנות ולהעמיק לכם החברים את התנאים והתמורות לחברות באיגוד. זה הזמן להזכיר שהאיגוד גובה דמי חבר מופחתים משמעותית מאשר ארגוני הגג. נעדכן שעל פי חוק, ארגוני הגג מקבלים מאיתנו רשימות חברים במטרה לגבות ממי שאינו חבר איגוד. נזכיר שהתאגדות באיגוד מקצועי מחוייבת בחוק.

תודה על שיתוף הפעולה.

משלוחי הקרנה חזרו לפעילות מלאה

אחד מסימני הנורמליזציה המסויימת היא שובו של היצוא לחו”ל, היצואנים באיגוד חזרו לטוס עם כל ההגבלות וחששות הקורונה. צריך לחיות עם זה. מעדכן ששירות הקרנה וערבות המכסים של האיגוד ליצואנים זמינים עבורכם למשלוחי דוגמאות תכשיטים או אבנים.

תכניות הסיוע ליצואנים של היחידה לסחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה יוצאות לדרך!!

מקצה 2021 לתכניות “כסף חכם” ותכנית של”ב ייפתחו להרשמה בשבוע הבא 29.6.2021 ויהיו זמינות עד ליום 29.7.2021 בשעה 12:00.

על התוכניות:

כסף חכם“– מיועדת לחברות בעלות היקף מכירות של עד 200 מיליון ש״ח ועם ניסיון קודם ביצוא.

הסיוע מיועד לחברות המעוניינות לחדור לשווקים נוספים ולהשיג גידול משמעותי בהיקף המכירות.

הסיוע ניתן באמצעות השתתפות במימון של ההוצאות השיווקיות וליווי מקצועי של יועצים המתמחים בשוק היעד, עד לחצי מיליון ש״ח ולשווקים מועדפים (יפן, סין והודו) עד ל-750 אלף ש״ח, המהווים עד 50% מהתכנית השיווקית בכפוף לכללים המופיעים בהוראת מנכ”ל 5.10.

לפרטים על התכנית ניתן לפנות לגב’ שרה דיאמנט -מרכזת תכנית “כסף חכם” בטלפון – 074-7502578 או בדואר אלקטרוני MF@economy.gov.il.

שער לשיווק בינלאומי” (של”ב)– מיועדת לחברות בעלות היקף יצוא נמוך המעוניינות להרחיב את פעילותן, או לחברות שלא ייצאו בעבר ומעוניינות להתחיל לייצא ולשווק מוצרים ו/או שירותים. הסיוע ניתן באמצעות השתתפות במימון של ההוצאות השיווקיות וליווי מקצועי של יועצים המתמחים בשיווק בינ”ל. ניתן לקבל במסגרת התוכנית מענקים עד גובה 300 אלף ש״ח המהווים 50% מהתכנית השיווקית בשני שווקי יעד בכפוף לכללים המופיעים בהוראת מנכ”ל 5.12.

לפרטים על התכנית ניתן לפנות לגב’ חני אלקובי, מרכזת תכנית “של”ב – שער לשיווק בינלאומי”בטלפון – 074-7502577 או בדואר אלקטרוניShalav@economy.gov.il .

קורס ריינו אונליין לחברי האיגוד

מיוחד לחברי האיגוד 15% הנחה עם הכנסת קוד הקופון : IJA072021

סטודיו יוני ביה”ס לצורפות בהטבה מיוחדת לחברי האיגוד

קורס ריינו אונליין – קורס למידול תכשיטים.

בואו להיות חלק ממהפכת העידן הדיגיטלי והקפיצו את היכולות שלכם בכמה רמות! לא צריך ידע קודם שלב אחרי שלב נגלה את הפלא הזה שנקרא RHINO

קורס אונליין מקיף בעברית לצפייה ויישום. הקורס מתאים ליוצרים ויוצרות מתחומי התכשיטים והעיצוב שרוצים להשתלב בתחום החם בעולם – עיצוב בתלת מימד

ולהוסיף לארגז הכלים מיומנות שתקפיץ את הקולקציה והעסק.

לפרטים לחצו על הקישור https://online.studioyoni.co.il/rhino3d-online-course

דרושים

האיגוד מסייע במצוקת חוסר העובדים המקצועיים שבענף, כבר נבשר שבחודש האחרון התקיימו מספר השמות בעסקי חברי האיגוד, אנו מרכזים את פניות העסקים ומפנים עובדים להשמה. להלן מספר פניות חברי איגוד מהימים האחרונים:

דרוש מעצב\ת מוכשר\ת לעבודה במשרה מלאה במפעל באוירה משפחתית באזור עמק חפר, קו”ח לאיגוד jobs@ijma.org.il

דרוש מודליסט לעבודה במשרה מלאה במפעל באוירה משפחתית באזור עמק חפר, קו”ח לאיגוד jobs@ijma.org.il

דרוש צורף בעל ניסיון לסטודיו בת”א, קו”ח למייל ajobfinder@gmail.com

bottom of page