top of page

ירחון איגוד התכשיטנים ינואר 2020

חברים יקרים

התחילה עוד שנה, השוק השתנה, ופנינו קדימה עם יוזמות חדשות, לימוד השווקים וסוף מעשה במחשבה תחילה.

אז מה השתנה ? השתנו חוקי המשחק, האינטרנט הביא לשינוי בהרגלי הצריכה, על הדרך זמינות המידע הביאה להורדת מחירים (נקודה). לא משנה איך נסתכל על זה, הצרכן כבר לא לקוח נאמן שמחייך בעומדו בקופה, הצרכן מוסח דעת “אם שם לא זול יותר, אם הייתי מזמין באמזון או באלי אקספרס בטוח היה זול יותר…”

חוקי הצרכנות בחנויות שגם ככה מדממות הפכו לנוקשים על גבול בלתי הגיוניים, אם לא שמתם לב אז שכחתם מה זה לספור שטרות מזומן וגם זה בקרוב גם יעלם, ולקינוח הצרכן לא מסתפק כבר בתכשיטים רגילים, הוא רוצה עוד משהו….עוד צבע, עוד אבן, צורה לא רגילה, העיקר “שיהיה כמו באינסטגרם שראיתי שלשום…”

אז מה טוב? קל מאד למצוא סיבות “כמה רע וקשה וזה כבר לא הכסף שעשינו פעם…” אז מה שטוב שהיום הצרכן קונה בהרבה יותר תכשיטים גם אם במחירים נמוכים, הלקוח מודע לתכשיטים בהרבה יותר מפעם, גברים עונדים תכשיטים, ילדים עונדים תכשיטים, כמות אוכלוסיית המתעשרים רק עולה, התכשיטים כיום מאד מגוונים ולטעמי יותר יפים ובקיצור לא סתם יש עליה במכירות התכשיטים ב- 2019.

ברכה והצלחה

פרסומי הרשות לצרכנות הוגנת

לבקשת חברי האיגוד ולאור העובדה שחוקי הצרכנות לא מפסיקים להפתיע נפרסם בכל חודש את ירחון הרשות בכדי שאתם תהיו מעודכנים, הירחונים מתרכזים במותר ובאסור בתחום הצרכנות, להלן ירחון דצמבר 2019.

עדכון פעילות בהמשך לסקר החסמים בענף התכשיטים

לאחרונה נערך סקר תכשיטנים על ידי מנהל היהלומים והתכשיטים והאיגוד, בסקר נצפה חסם משמעותי וידוע בקרב היצואנים והוא החזרי יצוא. אבקש לעדכן כי מנהל המינהל מר אופיר גור נפגש לאחרונה עם הנהלת המכס והציג את חומרת העניין, לדבריהם מערכת “שער עולמי” מתוכננת להיכנס בקרוב גם ליצוא בה יתבצעו התאמות לזיהוי התכשיטים היוצאים וחזרתם.

יום הבחירות הוכרז כשבתון, מי משלם ? העסקים

כבר חשבנו שפעם שלישית גלידה, ולא נשלם עוד יום שבתון, אז חשבנו. הכנסת אישרה את יום הבחירות הקרוב ב- 2 במרץ כיום שבתון, עוסקים המעוניינים להפעיל את העסק לא יכולים לכפות על העובדים לעבוד ומי שעובד יקבל 200%, המחלקה המשפטית לשכת המסחר.

חברות היהלומים יוצאות בקמפיין “שלושה מיליארד שנים”

חברת דה בירס הפיקה בעבר את הקמפיין הידוע “יהלומים לנצח” שהחזיר את שוק היהלומים לימיו הטובים, השנה החליטו חברות הכרייה להילחם במגמת הירידה במכירת יהלומי יוקרה ולצאת בקמפיין יוקרתי, זהו הסרטון הראשון בסדרה, מושקע.


סיכום העשור בענף היהלומים

העשור האחרון היה רע לתעשיית היהלומים. מגמת הירידה אמנם נחלשה במידת מה במחצית השנייה של העשור, אך היא עקבית. מבחינת כדור הבדולח, זוהי הצצה טובה למדי לכיוון שאליו הולכים – אלא אם יינקטו פעולות על מנת לשנות זאת. לכתבה של מכון היהלומים.

שירות חדש לציפויי זהב

בית הספר לצורפות מזיאר ישורון פתח מחלקת ציפויים, השירות החל מהחודש, הצופיים העיקריים הם מיקרוני ופלאש. הכל ברמה גבוהה במחירים נוחים לחברי איגוד. רח’ תובל 26 רמת גן, מזיאר

חברת YVEL יוצאת במיזם חברתי להכשרת אנשי מכירות

אני גאה שחברת YVEL באיגוד ולא רק בשל פעילותה העסקית ברחבי העולם, זאת פעם נוספת שהחברה יוצאת במיזם חברתי יוצא דופן להכשרת אנשי מכירות במימון YVEL. המיזם מצטרף לפעילויות חברתיות כמו החזקת בית ספר לצורפות לאוכלוסיות חלשות, הכשרת צורפים ללא עלות ועוד פעילויות חסד במימון מלא של החברה, יישר כוח וכן ירבו כמוהם. pdfresizer.com-pdf-resize

להתחיל לעבוד כמו שצריך – לוג און ברק תוכנה

חברת ברק דימונדס הצטרפה לאיגוד בכדי שתתחילו לעבוד כמו שצריך, התוכנה מיועדת לכם התכשיטנים ומתאמת לנהל עסק לתכשיטים מ א-ת, ייצור, יבוא, מלאי, הנה”ח והכל במחירי נוחים לכל עסק. ראיתי את התוכנה ונוכחתי לראות שהשקיעו עבודה מדהימה. מומלץ מאד. ברושור-לאתר-איגוד-התכשיטים

תערוכות

תערוכת היהלומים בבורסה ברמת גן תתקיים השנה ב 10-12 בפברואר, ההרשמה לקראת סיום, המעוניינים לבקר מתבקשים לשלוח לי מייל עם מספר תעודת זהות ושם מלא.

תערוכת Inhorgenta במינכן תתקיים ב- 14-17 בפברואר, בתערוכה יציגו 1052 מציגים מכל העולם בעיקר באירופה, התערוכה גדלה בשנים האחרונות ובהחלט מומלץ לבקר בה ולהציג במחירים זולים מהמתחרות. לאתר התערוכה.

תערוכת בנגקוק תתקיים 25-29 בפברואר, מיקומה IMPACT Meung Thong Thani, Bangkok

בתערוכה יוצגו: תכשיטי זהב וכסף, יהלומים אבני חן פנינים ואבנים סינטטיות כמו כן אריזה, ציוד, כלים ומכונות לתעשיה זו. התערוכה תכלול גם אירועים מיוחדים: התאמת פגישות, אזורי עיצוב, תצוגות אופנה סמינרים וכנסים לאתר התערוכה

תערוכת ויצ’נזה באיטליה הסתיימה החודש בשיאים מאז הקמה לפני יותר מ- 40 שנה, שיא של מבקרים מ- 126 מדינות, מציגים, 40 אירועי תוכן, מייצגי אומנות (סאלבדור דאלי), תערוכת וינטייג’ ומכירת שעוני יוקרה יד שניה. אז מי אמר שהתערוכות הן פסה ? קרדיט: gertel.co


bottom of page