top of page

ירחון איגוד התכשיטנים מאי 2021

שלום לכולם

אז ב”ה חוזרים לשגרה מלאה, זה מורגש. המכירות החלו לעלות, הקניונים מתמלאים והקניות ברשת ממשיכות. הקורונה בהחלט שינתה מספר הרגלים בתרבות הצריכה שלנו, והצרכנים ממשיכים לקנות תכשיטים באונליין.

כבר כתבתי, המסחר באונליין הוא ללא ספק הנושא המרכזי שעלינו לשפר. אחת החולשות שזיהיתי בעסקי התכשיטים בשנה האחרונה בפרט היא שמישהו צריך לנהל את הדיגיטל כמו שצריך ולא כולם מודעים או יכולים להרשות לעצמם להעסיק עובד במיוחד לזה. אז מאחר שאין ברירה חיפשתי גוף שיוכל לנהל לכם את הדיגיטל ותראו הזמנות מהאתר.

במהלך החיפוש עבורכם למדתי היטב את שירותי הדיגיטל המוצעים בשוק. למדתי את ההבדל בין חברות שיווק אונליין שעוברות מלקוח ללקוח בלי יותר מידי תוצאות. חברות פרסום דיגיטליות שמדקלמות כמו דובר רשות ונאדה, אין תוצאות. למדתי שהשוק מוצף בחאפרים שמנצלים את תמימותינו ולא מספקים כלום.

אז רציתם תמורה לדמי החבר באיגוד, קיבלתם. מצאתי את חברת GROW מקבוצת וואלה שופס. חברת וואלה שופס החברה המובילה בישראל במסחר אונליין, חברה גדולה, ישראלית בעלת צוות מקצועי לעילא שמבינים את הרשת כבר 21 שנה. הידע והניסיון מלמדים שעבודה נכונה ברשת מביאה להגדלת התנועה משמעותית באתר או בחנות אטסי למשל.

לדברי GROW ענף התכשיטים מעולה למכירות אונליין משום שלא ניתן להשוות “מוצר מק”ט” והמוצרים תלויי הנגשה, ולכן חשיפה נכונה וצעדי שיווק נכונים יביאו תנועה, ותנועה תביא ליחס המרה גבוה (אחוז הפניות לאתר תכל’ס).

הגדלת התנועה לאתר מחייבת עבודה, לייחד את תיאורי הפרסום, לפרסם את מוצריו בזמן הנכון, לטרגט לקהל הנכון, להפעיל פניות בדיוור ישיר ללקוחות, לנהל את הפרסומים, בקיצור עבודה לא קטנה. ואז מבינים שאין ברירה אלא לגייס עובד ???

אז בנינו עבור חברי האיגוד מודל שירותים במחיר אטרקטיבי של רבע משרת עובד + אחוזים מהמכירות במקום עלות של עובד מקצועי שגובה שכרו ידוע לכם כנראה. כחלק מניסיונה, חברת GROW בטוחה בתוצאות שתביא לשולחן ולכן איננה חוששת להתפרנס מהתוצאות. מה שהנחה אותי באיתור השירותים זה שחברי האיגוד לא חוששים כשברור על מה משלמים.

המבצע לחברי האיגוד כולל חבילת שירותים מקיפה בעלות חודשית של 2470 ש”ח + 10% מהמכירות באונליין.

השירותים שתקבלו כוללים כלים טכנולוגיים מתקדמים לאבחון וקידום האתר, שירותי סטודיו, שירות לקוחות, ניסיון מוכח וידע מהטובים ביותר והכי חשוב זה התכל’ס: יגיעו הזמנות….גם בלי עובד. המעוניינים מתבקשים להשאיר פרטים באתר GROW או לפנות אלי.

היום נפתח קורס שיווק ויזואלי

היום ה- 31.5 נפתח קורס מסובסד לשיווק ויזואלי שילמד אתכם את כללי הפרסום ברשת, עקרונות הצילום לפייסבוק ואינסטגרם, 4 מפגשים בני 5 שעות ב- 200 ש”ח בלבד. מי שפספס משום מה, יוזמן לקורס נוסף בהמשך.

מחסור גדול בעובדים מקצועיים בענף התכשיטים

הקורונה חשפה עוד חולשה במשק והיא חוסר בידים מקצועיות, האיגוד פרסם השבוע קריאה לחברים לעדכן אילו עובדים נחוצים ובעזרתם של בתי הספר לצורפות בפריסה ארצית החברים באיגוד אנו מסייעים בהשמות. אחזור ואזכיר את לוח הדרושים של האיגוד דרכו אנו מקבלים פניות מעובדים למגוון תפקידים.

פנדורה העולמית בהצהרה: לא נמכור יותר יהלומים טבעיים

החברה קיבלה את ההחלטה כמקדם שיווק וכהתרסה לתעשיית היהלומים הטבעיים וזאת בכדי ליצור באז תקשורתי וכמובן בכדי לשמור על קבוצת מחיר עממית ולא לחרוג מקהל היעד. המהלך משרת את תדמית החברה כשומרת איכות הסביבה ודואגת ללקוחותיה למחירים הוגנים. ימים יגידו אם זה נכון.

מכירות השעונים והתכשיטים בארה”ב התאוששו מהקורונה

בחודש מרץ, מכירות השעונים והתכשיטים בארה”ב רשמו עלייה שנתית של 65.6%. העלייה בפברואר הסתכמה ב-23.4%, לאחר עלייה של 22.6% בינואר. בחודש מרץ, מכירות התכשיטים רשמו עלייה שנתית של 66.1%, ואילו מכירות השעונים רשמו עלייה שנתית של 63.1%. בפברואר, המכירות בחנויות התכשיטים עלו ב-24.3%, לעומת עלייה של 23.4% בכלל המכירות. קרדיט: מכון היהלומים

חברת טיפאני מחדשת: טבעת אירוסין לגבר

החרברה שלא מפסיקה להפתיע בשיווק מושלם, יוצאת בקמפיין חכם לגבר, קולקציית טבעות האירוסין לגבר של טיפאני תושק במהלך חודש מאי, ותציג “טבעות סוליטר לגבר, עם יהלומים גדולים למדי בליטוש ברילאנט ואמרלד, במשקל של עד 5 קרט, משובצים בפלטינה או טיטניום”. טבעות אירוסין אחראיות ליותר מרבע (26%) מכלל ההכנסות של טיפאני. קרדיט: מכון היהלומים

תערוכת התכשיטים הוירטואלית בתאילנד 22-24 ביוני

לרישום ופגישות וירטואליות מתקדמות אתם מוזמנים להיכנס לקישור

תערוכת ויצ’נזה באיטליה יוצאת סוף סוף לדרך

ב- 10-14 בספטמבר זה קורה, בין ראש השנה לכיפור התערוכה חוזרת, לאחר שנה+ של דחיות והרבה סגרים, איטליה מתאוששת מהקורונה ותפתח החודש את הרישום לתערוכה המיוחלת. האירוע כמובן תלוי בהמשך ההתאוששות שידעה כבר לא מעט נסיגות. בינתיים המספרים נראים טוב. הודעה נפרדת תשלח.

הרשות שמחה להזמינכם לכנס בינלאומי וירטואלי שיערוך ה OECD בנושא השוק הצרכני של העתיד

הכלכלנית הראשית של הרשות, ד”ר דליה שיליאן תתארח בפאנל בנושא “גילויים מקוונים אפקטיביים ודפוסים מסחריים אפלים” שיתקיים ב 17.6 בשעה 13:30 שעון ישראל

הפאנלים בכנס יעסקו בנושאים הבאים:

  1. עליית הצרכנים הניידים וההיפר-מחוברים (mobile and hyper-connected consumers)

  2. תפקידם של שווקים מקוונים בהגנה על הצרכנים הדיגיטליים והעצמתם

  3. הנוף המשתנה של בטיחות מוצרים צרכניים

  4. צרכנים בכלכלה הירוקה

  5. גילויים מקוונים אפקטיביים ודפוסים מסחריים אפלים

  6. שיפור הבסיס הראיתי (evidence base) לקבלת החלטות על קביעת מדיניות צרכנית

  7. התקדמות בשיתוף פעולה באכיפה חוצה גבולות

לרישום נא להכינס לקישור: https://oecd-events.org/consumer-marketplace-of-the-future

הארכת הפטור מתשלום דמי ביטוח לאומי למעסיקים עבור עובדים ששהו בחופשה ללא תשלום עד ליום 30 יוני 2021

זכור ביום 17.3.21 פורסם חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס’ 224 והוראת שעה), התשפ”א -2021 לפיו ניתן פטור למעסיקים מתשלום דמי ביטוח לאומי ודמי בריאות, עבור עובדים ששהו בחופשה ללא תשלום בין חודשים אפריל 2020 לחודש אפריל 2021.

ביום, 31.5.21 פורסם צו הביטוח הלאומי (הארכת התקופה הקובעת לפטור מתשלום דמי ביטוח למעסיק שעובדו שהה בחופשה ללא תשלום בתקופת משבר הקורונה), התשפ”א -2021, שמאריך את הפטור עד ליום 30 יוני 2021. לכתבה בלשכת המסחר.

נסיעות עסקים בתקופת קורונה

משבר הקורונה פגע קשה בענף התעופה ובאפשרות לקיים נסיעות עסקים מסוגים שונים. אנו מבינים את חשיבות הנושא, נמצאים בקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולהלן מספר עדכונים:

עדכון מיום 30.5.2021:

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה ביום שישי, 28.5.21 (במשאל טלפוני) את הצעת משרד הבריאות להאריך את תוקף ההגבלות על יציאה ל”מדינות אדומות” וכניסה מהן לישראל, עד ליום ראשון, ה-13.6.21.

המדינות המדוברות הן אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה. החל מיום שני, ה-31.5.21, ייכנסו לרשימת המדינות האדומות גם רוסיה וארגנטינה. להמשך הכתבה בלשכת המסחר.

התרת העסקת מומחים זרים מחו”ל בתקופת הקורונה

ביום רביעי, 7.4.2021 נכנסו לתוקף שינויים במדיניות כניסת אנשי מומחים זרים לישראל בתקופת הקורונה

עדכון מיום 30.5.2021:

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה ביום שישי, 28.5.21 (במשאל טלפוני) את הצעת משרד הבריאות להאריך את תוקף ההגבלות על יציאה ל”מדינות אדומות” וכניסה מהן לישראל, עד ליום ראשון, ה-13.6.21.

המדינות המדוברות הן אוקראינה, אתיופיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו וטורקיה. החל מיום שני, ה-31.5.21, ייכנסו לרשימת המדינות האדומות גם רוסיה וארגנטינה.להמשך הכתבה בלשכת המסחר.

האם העסק שלכם מוגן? אל תגיד אצלי זה לא יקרה

מאת: משרד עורכי דין זילברברג – מלין

“כל עסק, חברה או אדם הנותן שירות חייב שתהיה לו מדיניות הגנת הפרטיות והגנת סייבר, המוטמעים בנהלים. מומלץ להקדים תרופה למכה, לקבל ייעוץ מתאים ולהיות מוגנים, מאשר לטפל אחר כך באירוע סייבר”, מספר עו”ד ישי זילברברג ממשרד עורכי הדין זילברברג-מלין , משרד בוטיק בעל סניפים במודיעין ובתל אביב, העוסק, בין השאר ב סייבר והגנת הפרטיות, רגולציה, תקשורת, שירותים חוץ בנקאיים, הלבנת הון ו תביעות ייצוגיות.

מדוע כל עסק צריך לדאוג להגנת הפרטיות והסייבר?

“לכל עסק באשר הוא יש מאגר מידע. בין אם מדובר במאגר מידע קטן או גדול, רגיש יותר או פחות, יש להגן עליו שלא ידלוף, יועתק, שלא יפרצו אליו וישתמשו בחומרים המצויים בו או לחלופין ישבשו את המאגר. מדובר בחובה הן מתוקף החוק להגנת הפרטיות והתקנות על פיו והן מבחינה מסחרית ועסקית . חשוב לדעת שהרשות להגנת הפרטיות מבצעת אכיפה בפועל של החוק. בעל עסק שלא מגן על עצמו עלול למצוא את עצמו מואשם בעבירה פלילית , מעבר לתב יעה אזרחית שעלולה לבוא בעקבות ארוע סייבר. לכן כל בעל עסק צריך להגן על עצמו ולהסדיר את מדיניות הגנת הפרטיות והסייבר. לאחר שאנו מסדירים נוהל עבודה מתאים, הוא מגן על בעל העסק הן בפן הפלילי והן בפן האזרחי. ארוע סייבר יכול לגרום גם לפגיעה כלכלית משמעותית או לאובדן מידע קריטי, כמו במקרים של הצפנת המידע ודרישת כופר )”כופרה”( ויש להערך לכך גם באמצעות גיבויים והמשכיות עיסקית. חשוב לציין כי כאשר בעל עסק בישראל מחזיק במידע על אזרחים אירופאיים, יכולות לחול עליו גם הוראות ה -GDPR ,נוהל הגנת הפרטיות האירופאי. אנחנו מסביר ים ללקוחות שלנו כיצד לעמוד בנהלים הללו וכיצד הם משליכים גם ע ל הנהלים הישראלים.”

מה היתרונות של המשרד שלכם בתחום הסייבר? מדוע כדאי לפנות דווקא אליכם?

“היתרון המובהק שלנו הוא הניסיון הרב שיש לנו בתחום. בנוסף, אנחנו מבינים גם את הפן הטכני של הסייבר, עו”ד זילברברג הוא בהכשרתו גם CISO( מנהל אבטחת מידע( , מה שמאפשר לנו לדבר עם אנשי המקצוע באותה השפה ולתווך בצורה טובה בין הלקוחות לבעלי המקצוע הטכניים. אנחנו חושבים תמיד מחוץ לקופסה ומתעדכנים בתחום באופן שוטף.”

כיצד הקורונה השפיעה על תחום הסייבר? במהלך הקורונה היינו עדים לכך שרבים מלקוחותינו עברו לעבוד אונליין. הבהרנו להם שעבודה אונליין היא “פרצה שקוראת לגנב “, ושהאקרים יכולים לפרוץ למידע שלהם ולעשות בו שימוש. הסברנו ללקוחות על העונשים הפליליים שהם עלולים להיות חשופים להם, אם לא יאבטחו את מאגר המידע שברשותם. אירוע כמו הפריצה לחברת הביטוח ש ירביט שבו האקרים הדליפו פרטים אישיים של לקוחות החברה, המחיש כמה גדול איום הסייבר עלול להיות על בתי עסק. זה יכול לקרות לכל אחד, וכל אחד צריך לעשות את החלק שלו כדי לשמור על הוראות החוק ועל הלקוחות שלו”.

זילברברג מלין משרד עורכי דין www.zmlaw.co.il תל-אביב • בית קרדן, דרך מנחם בגין 154 ,649210 מודיעין • ליגד 1 ,השדרה המרכזית 15 ,71703002 077-4704615 :פקס; 073-7422221 :טלפון Office@zmlaw.co.il

bottom of page